Okul çıkışımizda caffeye gitmek için okul bahçesinde buluşmuştuk."nereye gidelim mira sevdiğin bir yer varmı?? " biraz düşündükten sonra" aslında var babamla herzaman gittiğimiz bir Cafe var orayı çok severim küçüklüğümden beri istersen oraya gidelim. " serkan hiç düşünmeden" tamam oraya gidelim hem senin takıldığın yerleri görmüş olurum. Hemde seninle bişeyler konuşmak istiyorum. " dedi. Çok heyecanlanmistim. benimle ne konuşmak istiyo acaba diye söyleniyordum. Söylenirken de benim söylediğim caffeye doğru ilerliyorduk. Hani hayal ettigin şeylerin her akşam dua edip gerçekleşmesini dilersin ya o hayal ettiğim şeylerin hepsi tek tek gerçek oluyo. Bunları düşünürken caffeye gelmiştik bile. Serkan "garson bakarmisin" diye seslendi. Bende bize oturacak yer bakıyordum.
Garson gelinceye kadar biz masaya oturmuştuk bile. Serkan herzaman ki gibi çok yakışıklıydı. Onu karşımda benimle oturarak görünce bi tuhaf hissettim. "Ne içersin mira" "bilmem sen? " Biraz klişe bir soru sormuştum ama onun karşısındayken ne yapacağımı bilemedim." ben neskafe alicam sen ne alırsin?? " biraz düşündükten sonra" bende milkshake alıyım bari " diyip güldüm. Serkan da güldü. " "Garson bakarmısin" dedi serkan. Nasılda karizmatikti. Serkan siparişi verdikten sonra icecrklerimiz geldi. Ben milkshake i hüptürürken serkan. bana bişeyler diyordu. "mira annen calisiyo diymi""evet "
" peki baban?? ben hiç gormedimde" biraz sessizlikten sonra "Babamı göremezsin zaten o.." cümleler boğazıma dugumlenmisti.Sanki biri beni tutuyor söyleyemiyorum. "O öldü" diyip ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Kendimi durduramamistim. "Mira şey.. Çok özür dilerim gercekten bilmiyordum.Ozur dilerim."
"tamam serkan. nerden bilebilirdinki sorun etme hem ben ağlamıyorum bak sustum işte " Serkanin yüzünde taşıdığı ifade bi degisikti. Sanki oda benimle aglicakti. Canım benim ya. Iceceklerimizi içtikten sonra eve doğru yol aldık. Eve geldikten sonra Serkan bana hoşçakal dedikten sonra evime çıktım. Ananem yine yemek hazırlamıştı. Ama yemicektim.Hemen odama gidip uyumak için yatağıma yattım. O kadar yorulmuştum ki hemen uykuya daldım.ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN ÇOK YAZAMADIM. YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM..