Co!? On chce się ze mną spotkać? Teraz to naprawdę się boję. Przecież my się nie znamy. Dlaczego on chce mnie widzieć? Zadaję sobie dużo pytań typu "dlaczego on". Nie mogę pojąć dlaczego on do mnie non stop wypisuje. Czego on ode mnie chce? Mam się bać czy płakać. Pytania, pytania i jeszcze raz pytania! Dzień zapowiadał się fantastycznie, ale on mi go totalnie popsuł. Wstałam. Idę umyć się i odświeżyć po nocy filmowej. Ściągam bluzkę, spodnie i swoją koronkową bieliznę. Uwielbiam kąpiele w swojej wannie! Gorąca woda ogrzewa moje nagie zimne ciało. Mam taką ochotę na seks! Swoją ręką zjeżdżam do swoich piersi i zaczynam pocierać o swoje sutki. Zataczam koła po moich mokrych od wody piersiach. Sutki Są już twarde i sterczą. Teraz schodzę niżej, macam się po moim płaskim brzuchu. Jeszcze niżej. Teraz bawię się swoją łechtaczka. Aa! Kiedy już nie mogę wytrzymać, wsadzam swój palec do buzi. Ślinie go po czym wkładam do mojej ciesnej cipki. Jak mi dobrze! Taak! Harry! Ah ah! ... O nie. Czy ja właśnie sobie wpierdalałam do Harrego? Nie wierzę! Ja go nigdy nie widziałam. Co gorsza...ja nie widziałam nawet jego zdjęcia! Co prawda wiedziałam jego członka w postawie stojącej. Blee. Jak teraz sobie wyobrażam jak on to robi do mojego zdjęcia. My się nawet nie znamy..
Mam mętlik w głowie! Wychodzę z wanny. Woda kapie z mojego nagiego ciała. Chwytam biały ręcznik po czym wycieram po kolei- zaczynam od włosów, następna jest twarz i dekold, potem macam ręcznikiem swoje cycuszki i sutki, które nadal sterczą jak penis Harrego (nie mogłam się powstrzymać). Wycieram brzuch, podbrzusze , okolice intymne i swoje zgrabnie nóżki. Czasami mam wrażenie że jestem zbyt chuda, a czasem, że za gruba. To jest dziwne-ja jestem dziwna!Pedofil: Spotkamy się. Pragnę cieee!
A co mi tam! Spontan! Idę na całego. Spotykamy się dziś kurwa! Co mi strzeliło do łba to ja nie wiem!
Ja: mmm... Aż tak?
Pedofil: Bardzo! Mam na ciebie ochotę! Musimy się spotkać.
Ja: spoko, a kiedy?
Pedofil: DZISIAJ. WIECZÓR.
Ja: A dokładniej Panie tajemniczy?
Pedofil: 20.00 restauracja Mormoro na Bonets Street. Stolik 69. Rezerwacja na nazwisko Styles.
Ja: 69..... ?
Pedofil: nie . przecież sie smieje . numer stolika nie wiem, ale rezerwacja na Styles dwie osoby.
On ma na imię Harry. Ale na nazwisko Styles!? Harry STYLES! TEN STYLES?! AAA!
CZYTASZ
SEX SMS| Harry Styles
FanfictionPopularny Harry Styles pisze razem z pospolitą dziewczyną - Stellą Malik. Jednak ona nie wie z kim tak naprawdę pisze. W końcu para spotyka się...