Daha henüz başlanmamış hikayemin öncesi;
"Sabah oldu, hadi kalk kızım" diye kapıma dayanmıştı annem. Oysa ki ne kadar güzel uyuyordum.. Zar zor kendimi yataktan kaldırdım ve yüzümü yıkadım. Yine bir okul günü ama bugün son okul günümdü çünkü yarin okullar tatile girecekti ve ben Türkiye'ye gidecektim. Kısa bir süre içinde arkadaşım Fadime gelmişti ve beraber okula yürüyecektik ama ben daha henüz hazır değildim. Fadime hiç hoşlanmazdı bu huyumdan, sabırsızlandı ve "hadi kızım ya, biraz acile et" diye seslendi bana. Çok fazla bekletmeden aşağıya indim ve arkadaşımın yanağından öptüm. "Sabah şerifleriniz hayırlı olsun Prensesim, kahvaltıya buyrun çekinmeyin" diye dalga geçmeye başladı benimle ve sonra dışarıya çıktık. Biz genelde kapıdan dışarıya çıkmadan dedikodularımız dışarıya çıkardı.. Fadime çok geçmeden; "ee, anlat bakalım sabah sabah sen böyle mutlu olmazdın hayırdır ?" dedi. Utandım, yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Fadime benim için dosttan öte, kardeşim olduğu icin, her şeyimi bilir ve her huyumu tanırdı. Ona döndüm ve dedim ki; " Yine onu düşünmekteyim, tanımadığım halde ondan hoşlanıyorum ve aklımdan çıkaramıyorum.." Fadime bana baktı ve dedi ki; Yine mi Fatih'iyi düşünüyorsun sen! Fatih'iyi düşündüğün kadar dersini düşünseydin şimdiye mevzun olurdun. Daha hâla mesaj atmadı mı ?
Kafamı saladım ve yüzümü çevirdim. Fatih, 18 yaşında aslen Sinoplu ama Rotterdam'da yaşayan ve benim hoşlandığım biriydi.. Onu yaklaşık 6 ay önce Facebook'tan eklemiştim ve daha hiç konuşmamıştık ama yüzü o kadar güzeldi ki, çok temiz birisine benziyordu ve benim çok hoşuma gidiyordu. Eklediğim ilk gün dua etmiştim benimle konuşun diye ama henüz bir şey olmamıştı ve dua'm gerçekleşmemişti. Ben, onu yanıma yakıştırdığım kadar daha hiç kimseyi yanıma yakıştırmamıştım..
JE LEEST
Kayıp aşk MMX
RomanceTam fısıldadığın dua bir anda kabul olunca.. Her şey yavaş yavaş yoluna girince ve sen tam kendini bulunca... Onu buldun, onu tanımaya başladın ve onu sevdin.. Sonra işler tamamen karışmaya basladığında ve her şey daha da kötüye yol alınca acaba ne...