Tarih ; 20 Ekim 2010, tamda bugün işte benim hikayem başlıyor.
Köyümüzdeki eve bir kaç saat önce vardık ve evimizi tertemiz bir şekilde temizledik. Saat 22:00, çok hızlı bir şekilde akşam oldu ve ben çok yorgunum. Çayımı yudumlayarak Facebook'ta geziniyorum. Bir süre sonra yatağıma geçtim ve saat dahada ilerledi. O kadar yorgun olmama rağmen uyuyamadım. Korkuyordum. Odamdaki karanlık beni nedense ürkütüyordu. İçimde tuhaf hisler dolaşıyordu ve kalbim hızlıca atıyordu. "Aslında odam çokta büyük değil, korkmama fazla neden yok" diye düşünüyordum ve kendimi biraz sakinleştirmeye calisiyordum. Çaresiz bir halde telefonumu elime aldım ve bana bir mesaj geldiğini gördüm. Mesajlarıma girdim ve Fatih'den geldiğini gördüm, kalbim tatlı bir şekilde atmaya başladı ve korkumu unuttum.
~Mesaji açtım~
F; Sen kimsin? Seni arkadaş listemde gördüm ama seni tanımıyorum. Fırsatım olmadı bir türlü sana sormaya..
Bir yanım mutlu bir yanım düşünceli bir halde bir neden arıyordum ona söylemek için. Sonuçta hoşuma gittin, yüzün çok temiz o yüzden çok iyi birisine benziyorsun ve seninle konuşmak için dua ettim diyemezdim... Bunun için fazla gururluydum ve o kadarda cesaretim yoktu açıkcası. Ona geri mesajım bu oldu:
P; Seni tanımıyorum da, annemin soy ismini taşıdığın için akraba olduğunu zannettim ve o yüzden ekledim seni.. Rahatsız olduysan, silebilirsin..
Ondan mesaj beklerken kalbim deliler gibi attıyordu, cevabini çok merak ediyordum ve aşırı halde heyecanlıydım. İnşallah silmez diye sessizce dua ediyordum. Yine bir mesaj geldiğinde hiç durmadan hemencecik açtım.
F; Yok rahatsız olmadım, sadece merak ettim, sorayım dedim. Nerelisin ki sen?
P; Ben Denizliliyim, sen nerelisin?
F; Ben Sinopluyum. Peki Pınar hanım daha neden uyumadınız? Saat geç oldu..
P; Uyuyamadım, korkuyorum.. Sen neden uyumadın ?
F; Neden korkuyorsun ? Ben birazdan yatacaktım çünkü yarın çalışmam gerekiyor ama vazgeçtim.
P; Bugün Türkiye'ye geldik ve şu an köydeyim ama herhalde çok sessiz olduğundan korkuyorum.. Neden vazgeçtin?
F; Korkma.. Ben sana eşlik edecem. Sen uyuyana kadar uyumuyacam bende.
Dedikten sonra, ben dahada ısındım ona.. Yarın çalısması gerektiğine ve sabah kalkmasına rağmen ben korktuğum için, o benimle konuşmayı tercih etti.. Bir insana bundan daha güzel bir his veremesin. Beni düşünmüştü, beni düşündüğü için kalmıştı.. Konu konuyu açarken, sabah olmuştu. Güneş doğmaya başlamıştı ve saat 7'ye geliyordu. O yeni yeni uykuya dalmıştı ve onun uykuya daldığını farkettiğimde bende uyumuştum. Gönlüm çok rahattı, çok mutlu uyumuştum onunla konuştuğumdan sonra. Onu çok güzel tanımıştım, artık tanışmıştık.. Belki de tam istediğim dua kabul oluyordu..
JE LEEST
Kayıp aşk MMX
RomanceTam fısıldadığın dua bir anda kabul olunca.. Her şey yavaş yavaş yoluna girince ve sen tam kendini bulunca... Onu buldun, onu tanımaya başladın ve onu sevdin.. Sonra işler tamamen karışmaya basladığında ve her şey daha da kötüye yol alınca acaba ne...