Rose's POV
Λουσυ:Ξύπνα,ξυπναααααα!
Ρ:Τωρα,τωρα..ειπα ενω τεντωνομουν
Λς:Μα θα αργήσεις στην δουλεια και θελει να μας πει κατι πολυ σημαντικό και ο κύριος Modern
Ρ:Πφ καλαα ειπα και σήκωθηκα
Αφου πηγα στο μπανιο αρχησα να διαλέγω τα ρουχα μου.Εβαλα ενα ασπρόμαυρο φόρεμα και μαυρα μποτακια.Εβαλα λιγο μολυβι και ισιωσα τα μαλλιά μου...
Όταν φτάσαμε,στην είσοδο βρισκόταν ο κύριος Τζον με τον Αλεξ,τον Λουκ και κάποιους άλλους εργαζόμενους
Τζ:Λουσιανα,Ροζαλιντα καλημέρα ελάτε εδω!
Ρ:Γεια σας..
Λς:Καλημέρα!
Τζ:Σημερα το βραδυ θα κανουμε μια δεξίωση,εδω στο κτίριο που στεγάζεται η επιχείρηση Modern,και θα καλέσουμε διάφορους γνωστούς ανθρώπους της καλής κοινωνίας,προκειμένου να γιορτάσουμε την επιτυχία της καινούριας κολεξιον και φυσικα για λόγους διαφημησης!Θελω να να παρευρεθείτε ολοι σας και φυσικα θελω να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα ρουχα που θα φορατε,γιατι..αν ειναι δυνατόν σε εταιρία μόδας δουλεύουμε τέλος πάντων!φωναξε χιουμοριστικα στο τέλος και οι περισσότεροι γέλασαν.Βασικα ολοι γελαςαν εκτός απο εμένα που δεν ειμαι και ο τύπος που ξεκαρδίζεται εύκολα και ο Αλεξαντερ ο οποίος με καρφωνε με το βλέμμα του.Του χάρισα ενα ειρωνικό,ψεύτικο χαμόγελο και κατευθύνθηκα προς το γραφειο μου.
Μετα απο λίγο ήρθε κι αυτος
Α:Θα ερθεις και συ σήμερα σωστα;
Ρ:Δεν νομιζω πως μπορω να κανω κι αλλιως!
Α:Νομιζα πως σου άρεσαν οι βραδινοί έξοδοι και γενικά η διασκέδαση..
Ρ:Ναι ειναι αληθεια.Αλλα αποφεύγω τέτοιου είδους διασκέδαση οπως οι δεξιώσεις με ανθρώπους υψηλής κοινωνίας..Εσυ πρεπει να εχεις συνηθίσει να πηγαίνεις σε τέτοια!
Α:Οχι.Οσο περίεργο και αν σου φαίνεται θα ειναι η δεύτερη η τριτη φορα που θα παω σε κατι τετοιο.Ουτε μενα μου αρεσει τέτοιου είδους διασκέδαση.Προτιμω να βγαίνω σε ενα ωραιο κλαμπ,με μια ωραια γκομενα πίνωντας πολυ μπύρα.Ναι αυτος ειναι τρόπος διασκέδασης για μενα!
Ρ:Λοιπον να και κατι που απο οτι φαίνεται εχουμε κοινό..
Α:Δηλαδη σου αρεσει και σενα να μεθας στα κλαμπ περιτριγυρισμένη απο ωραίες γκόμενες;
Γέλασα με το σχόλιο του..πραγματικα γέλασα!Ειχα καιρό να νιώσω ετσι με άλλον πέρα απο την Λου..και μπορω να πω πως μ αρεσε.
Α:Ουαου για δες γελάει κιολας ειπε κάνοντας πως ειναι ενθουσιασμένος
Ρ:Ναι καλα..λοιπον ας αρχίσουμε δουλεια ειπα βαριεστημένα
Α:Ναι βασικα ειδα κάποια απο τα χθεσινά σου σχέδια και μπορω να πω πως εντυπωσιάστηκα
Ρ:Ωραια..οποτε;
Α:Οποτε παμε στο διπλανό δωματιο να τα φτιάξουμε και να δούμε πως θα βγουν!
Ρ:Ενταξει
BINABASA MO ANG
My passion is...you!
RomanceΗ ιστορια της Rose... Την Rose την έχει κυριεύσει το σκοτάδι...έχοντας νιωσει τον πόνο δεν ασχολείται με την αγαπη και την εμπιστοσύνη πια...ο μόνος άνθρωπος στον όποιον τα προσφερει αυτα ειναι η μοναδική της φίλη η Lucy.... Η Rose ειναι πολλές φορέ...