**Peste 3 ani**
Pov.Criss:
Bogdan- Si eu te iubesc! (spune si ne sarutam, il adoram...Dar ceea ce nu stiam eu e ca pentru el eram doar o jucarie, doar un lucru pe care il vrea cu orice pret, un obiect pe care sa-l sfasie in mii de bucatele. Eu care il adoram mai mult decat pe nimeni , e un bou , nu vreau sa-l mai vad vreodata.... Cica ma iubea, ce gluma buna! Se spune ca un om care iubeste ar face tot pentru persoana iubita, eu am fost doar dezamagita! Urasc cand oamenii au dreptate, il urasc pe el! Ce avea aia si nu eu? A profitat de inocenta mea si mi-a daruit un cadou pe care el nu o sa-l afle niciodata. Am doi copilasi micuti si scumpi , ii ador , sunt lumina ochilor mei. Ei ma fac sa zambesc mereu si pentru ei nu ma las invinsa. Pentru scumpul meu Alexander si minunata mea Stephanie. Copiii mei cred ca tatal lor a murit, asta as vrea eu, dar nu pot sa le spun ca ta-su m-a inselat si ca nu-i pasa de noi trei. Nu pot sa le frang inima lor micuta....
Nu stiu ce as face fara ei, in tot aces timp am tinut legatura doar cu Alexandra care imi spune sa ma intorc, dar nu o sa fac asta. Nu am de ce sa ma intorc iar la cineva care nu ma iubeste, nu?
Astazi i-am promis Stephaniei ca o sa mergem la o plimbare, dar Alexander nu vrea asa ca o sa-l las la nasa lor, a pus ca nu se supara sa stea cu nezbatia mea mica. Si ne-am pregatit si noi ....
Da, ne-am imbracat la fel, pitica mea adora cum ma imbrac si mereu cauta haine ca ale mele, stiu ca e amuzant, dar o ador.
Stephania- Mami, dal Alex de ce nu vine?
Eu- Scumpo, Alex vrea sa petreaca putin timp cu Eliza ( fata nasici)
Stephania- Aaaa, dal mami , tu ci (sti) ca Alex o place?
Eu- Asa face?
Stephania- Dia (Da) , pune (spune) ca eu sunt mica, acea (asa) e?
Eu- Scumpa mea, amandoi sunteti micuti si o sa am o discutie cu Alex despre "iubirea lui" imediat ce ajungem acasa, da?
Stephania- Dia, mami.
Pot sa spun ca nu am nevoie de Bogdan, eu le sunt si mama si tata, ei nu ma intreaba pe o zi pe alta de el, ba din contra , nici nu prea le pasa de tatal lor, ei spun ca eu sunt comoara lor, dar nu pot sa spun in cuvinte cum te simti atunci cand copilul tau iti spune ca esti cea mai frumoasa si cea mai buna mama de pe planeta. Cand ajung acasa si intru pe facebook vad un mesaj de la Bogdan, acum ce dracu mai vrea?
Conversatie pe net :
El- Te rog frumos, intoarce-te. Vreau sa te vad, te rog!
Eu - Acum nu mai poti sa ma intorci din drum
Esti trecut la amintiri deja
Tot ce pot sa spun acum e pa-pa-pa pa-pa-pa
Deloc nu ti-a pasat si ti-ai batut joc
De inima cand era a ta
Si acum e prea tarziu hai pa-pa-pa pa-pa-pa!El- De ce nu ma ierti?
Eu- Pentru ca nu meriti!
El- Imi pare rau!
Eu- Timpul nu poate fi dat inapoi!
El- Dar te rog frumos, iarta-ma!
Eu-E prea tarziu cand iubirea dispare.
Cand soarele pe cer nu mai rasare
Si fiecare amintire te doare
Acum iti pare rau ,dar nu si mie!
El- De ce ma urasti?
Eu- Ai nerusinarea sa ma mai intrebi? Ti-ai batut joc de mine, idiotule! Te tavaleai cu aia si pe mine ma faceai sa cred ca muncesti, halal munca! Tu nu sti cu m-am simtit eu, niciodata nu o sa ma mai intorc la tine, mi-e bine unde sunt si cu cine!
El- Deci ai un iubit ?!
Eu- Nu e treaba ta! E viata mea si tu nu faci parte din ea!
El- Macar spune-mi daca esti bine...
Eu- Sunt mai bine decat iti imaginezi tu ! Pa!
**Sfarsitul conversatiei**
Ce idiot, cu ce drept crede ca vrea sa reapara in viata mea? Mi-e foarte bine asa cum sunt , am cele mai frumoase iubirici!
Alex- Mami , de ce niu ma lasa Steph in place (pace) ?
Eu- Ce se intampla acum? Ce ai mai facut, Alex?
Stephanie- Mami, imi pusa (spusa) ca sunt ulata!
Eu- Alexander, cine te-a invatat sa jignesti? Ce ti-am spus eu ca nu ai voie sa faci si ce faci tu? Tu ai vrea ca fetita ta sa fie jignita, atunci cand o sa ai o fetita ?!
Alex- Scuze, imi pale lau, ma ielti?
Stephanie- Dia!
Eu- Ce vreti sa papati?
Alex/Steph- Clatiteeeeeeee!
Eu- Bine, atunci clatite sa fie!
Ei- Yeyyyyyyyyyyy! Te iubimmmmmm!
Eu-....
Sunt intrerupta de o bataie in usa, oare cine e? Nasica a spus ca nu vine astazi pe la noi, asta e putin ciudat. Deschid usa si era ...............
Va urma ....
Ce parere aveti?
CITEȘTI
Iarta-ma ca te iubesc!
RomanceEste o poveste dintre un baiat si o fata care se iubesc,cel putin in mintea fetei. El era bad boy pana a cunscut-o pe ea.Ea o fata cuminte si nebuna in acelasi timp. La inceput fata il uraste,dar totul se schimba cand se pune o provocare.