******NEEDITAT******
Klara- Imi place, uite am venit sa vorbim.
Eu- Despre ce?
Klara- Despre tine, despre povestea ta.
Eu- Esti draguta, dar cred ca mai mult te vei intrista...
Klara- Nu conteaza, nu judec pe nimeni.
Eu- Pai.... Acum cativa ani eram fericita, nu iubeam, dar aveam tot ce-mi doream, dar s-a intamplat sa-l intalnesc pe el.... Ma indragostisem de el si credeam ca si el de mine. Povestea noastra nu a durat mult, tin si acum minte ziua in care am aflat ca m-a inselat , a fost groaznic sa afli ca prietena ta era cu el, cu iubitul tau, aveam chiar si nunta pusa, dar povestea noastra luase sfarsit , o relatie pierduta cu urmari frumoase, dupa ce am plecat de acolo am aflat ca eram insarcinata, am pastrat sarcina si dupa noua luni am nascut niste copii superbi, da, copii , pentru ca sunt gemeni, un baietel si o fetita. Acum cateva zile a venit aici, a aflat de copii lui si cu greu l-am lasat sa-i vada. El a renuntat la noi, noi de ce n-am renunta la el!? Multe lucruri par a fi niste aparente, dar aparentele inseala mereu.
Klara- Si cu Alex? Care e povestea vostra?
Eu- Eram intr-un cerc de prieteni, era prima mea iesire de cand nascusem si cum trebuia sa ,,Sarbatorim mamica" , am acceptat u greu, dar am acceptat oferta lor. Nu stiam cine cu cine vine si acolo a aparut si Alex, am vorbit si ne-am imprietenit, mi-a dat sfaturi, era langa mine. De la o perioada nu prea mai e asa, pare un pic cam distant.
Klara- Cred ca trebuia sa afli de la el, dar o sa-ti spun eu.
Eu- Ce trebuie sa aflu?
Klara- Alex tocmai s-a combinat cu una, imi pare rau!
Eu- Si ce treaba am eu cu ce face el? spun cu lacrimi in ochi.
Klara- Cristina, stiu ca ti la el, dar in acelasi timp parca te cunosc de o viata si nu vreau sa-si bata joc, tampitul de frate-miu , de tine, intelegi?
Eu- Klara, nu orice zboara se mananca, crede-ma ca mi-am dat seama de cand a pastrat , intr0un fel , distanta de mine. Eu nu i-am facut nimic lui, dar nici ca voi mai vorbi cu el.
Klara- Asa e el, mai prost, dar n-ai ce-i face.
Eu- Imi pare rau pentru tine, ai un frate dobitoc care nu vede nimic.
Klara- Stiu, nu? E cel mai mare dobitoc dintre toti dobitocii de pe aceasta planeta.
Eu- Iti jignesti fratele, domnisoara? spun si incep sa rad.
Klara- Si inca cum. spune razand.
Eu- Ce ar fi sa vi mai des pe la mine, sa stii ca nu plec nicaieri.
Klara- Imi imaginez, nu prea ai cum sa scapi de mine.
Si bufnim amandoua in ras, e o fata minunata, pacat ca are un frate asa de dobitoc, cum a spus ea.
***Pov. Klara***
Nu pot sa cred ce frate dobitoc am. O iubeste, dar ma pune sa o mint ca are iubita, am mai spus cat de idiot e? Pacat de ea ca e asa de buna si frumoasa pentru o mamica. Am ramas uimita cand am auzit ca are doi copilasi, dar voi fi langa ea orice ar fi!
Criss- Ce ai patit? Klaraa....Alooo.
Eu- Poftim?
Criss- Ce ai patit? Vorbeam cu tine si parca erai pe alta planeta.
Eu- Nimic...
Criss- Ai probleme in dragoste?
Eu- Putin, dar imi trece.
Criss- Stii... De dragoste nu poti fugi, oricat ai vea , nu poti.
Eu- Iubirea nu e pentru mine.
Criss- Ba da, e. Poate ca tie ti se pare ca totul e urat si plin de noroi, dar dragostea e cel mai de pret dar.
Eu- Pe bune? Care e diferenta dintre fericire si bucurie? Nu e niciuna.
Criss- Gresesti, bucuria e un sentimen ce-l simti cateva momente. Bucuria nu ramane, ei bine, fericirea desi mai te intristezi nu dispare. De exemplu intr-o relatie, uneori esti gelos, nu?
Eu- Da.
Criss- Ei bine, tot fericita esti ca iubesti, nu?
Eu- Da, dar e greu...
Criss- Stiu, dar uneori nu trebuie sa te demoralizezi.
Eu- Sti, multi vorbesc ce e iubirea... Eu cred ca e doar un sentiment mediocru.
Criss- Nu, iar gresesti! Iubirea e cel mai puternic si frumos sentiment. Iubirea o simti, o simti si gata, nu conteaza ce varsta are, ce zice lumea, conteaza doar ce simti. Si cand iubesti, iubesti tot, absolut tot , fara a astepta sa primesti ceva in schimb. Sa fii indragostit e frumos, dar uneori pentru a ne simti fericiti trebuie sa faci anumite sacrificii.
Eu- Parintii mei nu sunt de acord...
Criss- Ca orice parinte... Mama intelege si te compatimeste, in timp ce tatal te apara pentru ca stie cum fac baietii. Un parinte vrea tot ce e mai bine pentru copilul lor, de asta sa nu te indoiesti vreodata.
Eu- E frumos sa fii mamica? Cum e?
Criss- Uneori greu, alteori usor, dar intotodeauna minunat. Cand te trezesti seara pentru ca copilasul plange, cand il alaptezi, cand il iubesti, te simti implinit si fericit. Ce e mai frumos decat acest dar atat de minunat pe care-l primesti de la Dumnezeu? Iti spun eu, nimic! Ei sunt totul pentru mine, daca n-ar fi fost ei... cred ca nu as fi suportat nimic si as fi inchis ochii pe vecie.
Eu- Nu vorbii asa...
Criss- Asta e adevarul.
Eu- Offff....
Criss- Imi aduc aminte si acum de vorbele unui batranel. Acele vorbe m-au facut atat sa plang, cat sa si zambesc.
Eu- Ce vorbe?
Criss- O sa-l citez : ,, Eram si eu tanar, cam ca tine... Iubeam o femeie foarte mult, o voiam a mea, femeia mea, dar am dat gres. Stiid ca ea ma iubeste faceam tot feluri de lucruri crezand ca va sta oricum cu mine. Asa ca am inselat-o, nu stiu ce aveam in cap atunci... O pierdusem, o pierdusem pentru totodeauna, fata tatii. Peste douazeci de ani am revazut-o, era asa de senina, zambitoare, frumoasa, nu se schimbase deloc. Chiar daca eu eram insurat si aveam si un baietel, tot o iubeam. Ea era casatorita si avea o fetita si un baietel. Ma uitam plin de tristete la ea si ea mi-a spus : - De ce m-ai inselat? Acum puteam sa fim noi amandoi, sa fii sotul meu si sa avem copii, inca te mai iubesc, te-am iertat si voiam sa-ti spun, dar am aflat ca te logodisesi cu acea femeie care, acum, e mama copilului tau. ...Imi parea atat de rau, fata tatii, incat nu mai puteam spune nimic... Ea nu stia, insa ca odata cu plecarea ei, inima mea nu mai era o luptatoare... Mi-a murit si nevasta, dar am ramas cu baietelul, pe el l-am invatat sa iubeasca orice femeie si s-o respecte. Vezi, tu, eu nu am facut asta si am pierdut inzecit. Asa ca draga tatii, niciodata sa nu fugi de iubire, de barbatul pe care-l iubesti pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa regreti."
Eu- Dragostea trebuie sa triumfe mereu...
Criss- Nu chiar... Sunt multe de spus, dar timpul trece mereu, nimic nu sta in loc.
Suntem intrerupte de usa care se deschise si pe care intra......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
****VA URMA***
Am niste idei pentru capitolul urmator.
Sper sa va placa! Scuze daca mai gasiti greseli gramaticale.
CITEȘTI
Iarta-ma ca te iubesc!
RomanceEste o poveste dintre un baiat si o fata care se iubesc,cel putin in mintea fetei. El era bad boy pana a cunscut-o pe ea.Ea o fata cuminte si nebuna in acelasi timp. La inceput fata il uraste,dar totul se schimba cand se pune o provocare.