"Aras aşkım diyecektim"

45 2 8
                                    

Bölüm 4"Aras aşkım diyecektim"
Multi Hayal ve Yağmur. İyi okumalar.

Derin derin nefes almaya başladım. O... O... Beni görmüştü. Bana doğru geliyordu. Kaçmak istiyordum ama bedenim hareket etmiyordu. Herkes bana bakarken nefes alamadım.

Çalan zil gözlerimi açmamı sağladı. Etrafıma baktığımda sınıfta olduğumu anladım. Tek başımaydım. Sanırım hala öğle arasındaydık. Diğerleri yemek yiyor olmalıydı. Koşarak sınıftan çıktım. Kantine doğru koşmaya başladım. Kantine geldiğimde gözlerimle bizimkileri aradım. Az da olsa sakinleşmiştim. Deniz ve Almira'nın birbirlerine olan kaçamak bakışları radarıma takılmıştı. Sırıtıp rüyamı unutmaya çalıştım.

Yanlarına gidip bir tane sandalyeyi ters çevirip

-N'apıyonuz la ponçirikler. dedim.

Kötü bir rüya görmüş olabilirim ama koşmak ve Deniz ve Almira ikilisinin kaçamak bakışları keyfimi yerine getirmişti.

Herkes bana tip tip bakarken "Ne var be?!" diye çemkirdim. Aras kafasını yere eğip gülümsedi, Deniz "Bunun her zamanki mallıkları" dedi,Yağmur ruh kankasını bulmuş gibi sırıttı, Ozan "Ne kadar da benim kız versiyonum bir kızıl panda." dedi, Diğerleri ise sırıtıyordu. O kadar tepki arasında(15 kişinin tepkisi, boru değil ya?) benim dikkatimi çeken Deniz'in bana "bu" demesiydi.

-Sen bana bu mu dedin? Sensin bu! Sevgiline de bu dersin sen şimdi. Deniz Ayısı! Ozan kanki sen buna bozayı dedin ya, değil değil. Deniz ayısı bu. Denizi de seviyor. Adı da Deniz. Bildiğin deniz ayısı işte. dedim.

-Kızıl Panda'ı kızdırmayın, kızarır valla. deyip kahkaha attı Ozan.
Hayal de kahkaha attı. Diğerleri de gülmemek için kendini sıkıyordu ama gülmek istedikleri çok belliydi. "Pislikler!" deyip kollarımı önümde bağladım.

-Rüyanda ne gördün? sorusuyla paniğe kapıldım. Deniz nereden anlamıştı?

-Hiç canım ne görücem. Hem ben uyumadım. Tabi canım, uyumadım ben. Ne uyuması? deyip zoraki bir şekilde gülümsedim. Deniz birşeyler olduğunu çakmıştı ama boşverdi. Yani sanırım öyle.

##########

Okul bitmiş Deniz'le eve gelmiştik. Üstümü değiştirip aşağıya indim. Annemin hazırladığı yemekleri hayvan gibi yemeye başladım.

Deniz de üstünü değiştirip aşağıya inmişti. Ayak seslerinden anladım. Ona bakacak kadar efor sarf edemem.

-Merhaba Ayşe Sultan ve onun hayvan kızı. deyip bana suratını buruşturdu. Ağzımdaki lokmayı yutup ona dil çıkardım. Sonra yemeye devam.

-Anne ya senin gibi mükemmel birinden nasıl böyle bir maymun çıkabildi. Anlamıyorum. Bütün iyi özellikler bana gelmiş de bu benim artığım mı? dedi.

-Anne şu oğluna birşey söyle, yoksa deşerim ben bunu.

-Sin bini bi mi didin? Sinsin bi. Sivgilini di bi dirsin sin. diye benimle dalga geçti. Sesini inceltmişti bir de salak.

-Olmoro oşkom. Bon sono çok sovoyorom. Sono koçomok bokoşlor otmok on boyok hobom. dedim. Böyle bir cümle kurmamıştı ama davranışları böyleydi.

Meydan okuyan bakışlarımı gönderdim. Susup yerine oturdu. Evet, Almira'dan hoşlanmıştı. Sinsice sırıtıp yemeğe devam ettim.
##########

Yemek yeme işim bitmişti. Deniz'in de bitirmesini bekliyordum. O da bitirince ayağa kalktı ve odasına girdi. Tabakları bulaşık makinesine dizip Deniz'in odasına girdim. Yatağa uzanmış telefonuyla birşeyler yapıyordu. Yatağının kenarına oturup ikizimi sarsmaya başladım. Doğrulup o da benim gibi oturdu. Oluşan sessizliği bozmak adına konuştum.

-Almira'dan hoşlanıyor musun?

-Bugün rüyanda ne gördün.

İkimizde aynı anda konuşmuştuk. "Önce sen." dedim Deniz'den önce. Bu yüzden ilk o cevap verecekti.

-Tekrar soruyorum. Almira'dan hoşlanıyor musun?

-Ben bilmiyorum. Tamam cevap verdim sıra sende. Rüyanda ne gördün?

-Ben de bilmiyorum.

-Kumsal! Hadi ama... Aslında ona cevap vermezdim ama ben kendi sorumun cevabını almıştım. Derin bir nefes aldım.

- Ben... Ben babamı gördüm. Sana vurmuştu. Ve... Ve b-benim üstüme geliyordu. dedim. Gözyaşlarım akıyordu. Deniz'e sarıldım. Birlikte ağladık. Öylece de uyuyakalmışız.

##########

Sabah yine alarmla uyandım. Ama bu sefer Deniz'in odasındaydım. Hayvan gibi esneyip elimi yüzü yıkadım. Tekrar Deniz'in odasına gidip onu da uyandırdım. O hazırlanırken odama gidip bende hazırlandım. Okul için hazırlığım bitince odamdan çıktım. Deniz de çıkmıştı. Koridorda karşılaşmıştık. Sırıtıp

- Okula Almira aşkın için geliyorsun değil mi ? dedim. Uyku sersemi olduğu için tam da istediğim cevabı vermişti.

-Evet, Almira aşkım çok tatlı. Okumak için de gidiyorum ama Almira'yı görmek daha eğlenceli. dedi. Sonra dediklerinin farkına vardı. Gözlerini pörtletip durumu düzeltmeye çalıştı.

-Yani.... Şey ya Almira değil. Aras! Evet evet. Aras aşkım diyecektim. dedi. Alaycı "Nah toplarsın sen bu olayı" diyen bakışlarım Aras lafını duyunca "Ne saçmalıyor bu manyak?" demeye başlamıştı.

Durumu daha kötü hale getirdiğini anlayan Deniz sustu. Bence de sus sen Deniz.

Mal ikizim yüzünden Aras ve Deniz'i sevgili hayal etmiştim.

Allah belanı vermesin Deniz!

##########

Okula geldiğimde bir koluma Simay bir koluma da Damla girdi. Ben onlara tip tip bakarken

-Salağın biri senin sıranı kaptı. Git ve sıranı kurtar. dediler. Verdikleri gazla, hızlıca sınıfa çıktım. Sırada oturan bir kızıl vardı. Saçları tabiki de benimkinden güzel değildi. Tipinde de hayır yoktu. Ne bu böyle bed görl havaları. Kesin saçı da boya bunun. Bir de ne giymiş o öyle. Daha yaz gelmedi kızım. Ne o şort. Tamam havalar ısınmış olabilir ama şort giyecek kadar değil. Damla ve Simay yanıma gelip sinsice sırıttılar. Bu beni daha da gaza getirdi. Ay bu bana yapmacık gülüş mü attı? Bu kızı yolarım ben!

**********

4.bölümümüz de bitti. Yazarken, Kumsal gibi bende Aras ve Deniz'i sevgili olarak hayal ettim. Böyle birbirlerine yemek yedirirken falan. Kötüydü. Siz yapmayın. Bir de sizce Kumsal kıza ne yapacak? Cevaplar yorumda. Teşekkürler :)

Pandasal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin