"Selam pandaya benzeyen kız"

59 5 12
                                    

2.Bölüm "Selam pandaya benzeyen kız"
Multide Kumsal var. İyi okumalar.

Evet. Kovulmamın üzerinden neredeyse bir hafta geçmişti. Şuanda yeni okulumun önündeyim.

Gözlerimi kısıp tiksinç bir bakış attım. Okula değil. Okulu sevmiştim. Ama içindeki kızlar neydi öyle?! Öğk!

- Kızları gözlerinle taciz etmeyi bırak. Güzeller ve bunun hakkını veriyorlar.
Hah! Onlar mı güzel? E tabi, bende bir ton makyaj yapsam bende güzel olurum.

-Bundan emin misin? Seni estetik ameliyatı bile kurtaramaz.

Sus iç ses. Konuşma iç ses. Geber iç ses. Git iç ses.

-İyi be. Şimdi gidiyorum ama dönüşüm muhteşem olacak. Nihahahahaha!!!

Sanırım iç sesim de delirmiş. Neyse ya okuluma gideyim ben.

##########

Okulun içine girmiştim. Ama müdürün odası yok. Kime sormaya çalışsam "Git başkasına sor. Benim işim var." gibisinden bir cevap veriyordu. Ulan okuldasın, en fazla unuttuğun ödevini yapacaksındır. Ne işin var senin?!

Arkamdan gelen gürültüyle o tarafa döndüm. Yerde boylu boyunca uzanan bir kız vardı. Gülmemek için kendimi sıkıp kıza yerden kalkması için yardım ettim.

Kız yerden kalkınca biraz bakıştık. Kızın bakışları "Gülebilirsin. Ben de güleceğim. " diyordu. Bu yüzden ikimizde aynı anda kahkahayı patlattık.

-Çok güzel düştüm be. deyip gülmeye devam etti. Bense kahkahamı durdurmuştum. İçten bir şekilde gülümsedim kıza. Ne kadar da bana benzeyen bir kız diye geçirdim içimden.

-Kişki binim ilsi.
İç ses mal mısın? Hem mükemmel dönüşün nerede?

-Anaaa ben mükemmel dönüş olayını unuttum.

Uf, git şurdan iç ses. Kendimi toparlayıp karşımdaki kıza baktım. Durumu kurtarmak adına
-Efendim. Bir şey mi dedin? diye sordum.

- Yok kız ne soru sorucam. Asıl sen soru sor. Yeni olan sensin.

+Evet. Haklısın benim soru sormam gerekli. O zaman iki sorum var. Birincisi; adın ne?

-Masal. Masal Atacan. Senin adın ne?

-Kumsal. Kumsal Erez. dedim onu taklit ederek. Gülümseyip

-İkinci sorun ne? dedi. Yüzüme sinsi bir sırıtış ekleyip

Evet Masal. dedim sondaki a'yı uzatarak. Masal etrafa "N'apıyor bu manyak? Kurtarın beni!" bakışları atıyordu. Sinsi sırıtışı silip içten bir gülücük attım.

-Korkma lan. Sadece "Müdürün odasına nerede?" diyecektim.

-Madem müdürün odasını soracaksın, niye gerilim yaratıyorsun? Son kelimeyi biraz sesli söylemişti. Ona hak vermiştim. Cidden ben niye gerilim yaratmıştım ki.

-Bilmem. Canım istedi herhalde. dedim.

-İyi o zaman. Gel seni müdürün odasına götüreyim. dedi. Değişen ruh hali karşısında şaşırsam da belli etmedim.

Tam güzel güzel ilerliyorduk ki, biri Masal'ın sırtına atladı. Masal yere düşünce haliyle koluna girmiş ben de yere düştüm. Masal sırtındaki kıza ithafen küfürler sıralarken ben yerde bağdaç kurmuş onları izleyip sırıtıyordum. Kız Masal'ın sırtından kalkmayıp bana elini uzattı.

-Adım Almira yeni kız. Seninki ne?

-Yeni kız değil ve böyle demesen olur mu? Biri bana yeni kız deyince sanki hayatım değişip Wattpad kızlarının hayatına dönecekmiş gibi hissediyorum. Sen bana Kumsal de. Çünkü adın Kumsal. deyip yaptığın uzun ve mantıksız konuşmanın cevaplarını bekledim.

-Mantıklı. dedi ikisi de aynı anda. Bir dakika bu mu mantıklıydı?

-Senin gibi anormallere mantıklı.

Haklısın iç ses. Benim gibi anormallere mantıklı..

##########

Müdürle konuşup sınıfımı öğrendim. 11/A'ydı.

Ve şuan sınıfımın kapısındayım. Derin bir nefes aldım. Sakin ol Kumsal, sakin ol Kumsal... Yeni okulunda başına kötü olaylar gelmeyecek.

Kendimi sakinleştirdikten sonra kapıyı tıklattım. İçeri girdiğimde ilk gördüğüm bana hayvan gibi el sallayan Masal ve Almira idi. Bende onlara hafifçe el salladım. Yanlarında oturan kızların sorularına maruz kalmışlardı eminim ki. Hoca birkaç soru sorduktan sonra "Aras'ın yanına otur. " dedi. Eliyle de ultra yakışıklı birini gösteriyordu. Ve sırası Masal'ın bir arkasındaki sıraydı. Yanına oturdum. Arkada oturan çocuk kafasını ikimizin arasına sokup

-Selam pandaya benzeyen kız. Ben Ozan. Sen de ... deyip devamını getirmemi istedi

-Kumsal. Ben de Kumsal. deyip sırıttım. Beni pandaya benzetmesini sevmiştim. Panda en sevdiğim hayvandı. İkizim Deniz bana panda derdi. Sahi o nerede?

##########

Eve geldiğimde çantamı yere fırlattım. Gelen inleme sesiyle kafamı çevirecektim ki kafama terlik yiyip yere düştüm. Yine de kafamı sesin olduğu yere çevirdim. Yerde boylu boyunca uzanmış bir adet Deniz ve karnının üstünde de çantam vardı.

-Oh olsun sana pislik. İkizini okulda tek bırakmak neymiş görürsün sen!
**********

Eveeeeeetttt. İkinci bölümümüz bitti. Okuyanlar, oy verenler ve yorum yapanlar hepinize çok teşekkür ederim :)

Pandasal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin