4 Kız 1 Erkek

56 5 3
                                    

3.UYANAN EKİN

Kalktığımda bileklerimden asılı bir yerdeydim...
İğrenç bir koku burnuma dolarken en son bana ne olduğunu hatırlamaya çalışıyordum. Derken aklıma geldi. En son en yakın kuzenim Deniz ve erkek kardeşim Ege ile hamburger yiyorduk. Ardından Deniz gitti ve biz biraz daha yedik. Sonra bizde kalktık. Ve bir arasokakta kaçırıldık. Muhtemelen kardeşim de burdaydı. Elimdeki ipleri çözmeye çalışırken bir ses "Merhaba Ekin " dedi. Ben tabii küfür etmeye başladım. "Şşş ! Ailen sana hiç terbiye öğretmedi mi ?" Dedi. Ben de o durumumda bile laf sokma yeteneğimi kullanarak "Asıl senin ailen sana terbiye öğretmedi diye mi elin kızlarını kaçırıyon !" "Bunun elbet bir sebebi var. Ama parayla değil sırayla...
"Şimdi bir oyun oynayacağız. Altında bir testere var. Ya iplerini 10 dakikada çözersin yada o testere seni bir güzel keser...
"Oyın başlasın !" Dedi ve sustu. Ağzımı iplere götüdüm. Çekmeye başladım. Ve sononunda ipi ağızom ile kaldırıp elimi çekebildim. Ardından diğer elimi çözdüm. "Aferin..."dedi. Ve bir anda altımdaki testere yok oldu. Hemen cebimden el fenerimi çıkardım. Acil durumlarda minik bir el feneri fena olmazdı. Koşmaya başladım. Derken nereden geldiğini bilmediğim bir bıçak elimi kesti. Acıyla yere devrilirken "Her şeyin bir bedeli vardır !" Dedi o manyak. "Senin ben ***** ******* !!!" Dedim. Hızla koşmaya başladım
Ne olacağını bilmiyordum. Tek istediğim kardeşimi bulmaktı. Derken bir odaya geldim.
Hemen etrafa baktım artık dayanamıyordum "EGE !!!" diye bağırdım boğazım yırtılırcasına . Ama onun yerine karanlıktan yüzü bembeyaz olmuş Deren çıktı.
4. DEREN
Deren yazlıktan arkadaşımdı. Hemen koşup "Deren ?! İyimisin ?" Dedim. Oysa bana hayretle bakıp "Kanıyor..." dedi. Elime baktım . Elim kıpkırmızı olmuştu. Deren cebinden bir peçete çıkardı. Üzeri yıpranmıştı ancak bunu umursayacak durumum yoktu. "Sağol .. " dedim. Ve elimi peçeteyle sardım. Hadi Ege de burada..." dedim. Böylece onu aramaya başladık. Derken bir kapı çarpma sesi ve koşan ayak sesleri duyduk. Hemen koşmaya başladık. Derken bir ses "EKİN !!!" Diye bağırdı. Hemen arkamı döndüm. Deniz di bu yanında Selma ve arkasında Ege ...
5.Ege
GEÇMİŞ : Ege
Uyandığımda Ellerim arkamda bağlıydım ve bir sandalyede oturtturulmuştum. En son ne olduğunu hatırlayamıyordum.Derken bir ses "Ege ?!"dedi. "Açık olucam. Senden nefret ediyorum. Bu yüzden seni öldüreceğim. Kurulabilirsen kurtul..." dedi . Bir anda ayaklarım ıslanmaya başladı. Manyak herif. Su göbeğime kadar çıkmıştı ki karşımdaki kapı aniden açıldı ve içeri kuzenim Deniz çıktı. Arkasında da en iyi arkadaşı Selma duruyordu. Koşarak yanıma geldiler. Deniz ellerimi Selma ise ayaklarımı çözdü "Haydi gidelim .." dedim koşmaya başladık. Daha doğrusu yüzmeye. Sonunda kapıya vardık. Hemen içeri girdik. Kapıyı kapattık. nefes nefese kalmıştık ki ben havayı yumuşatmak için "Beni 2 kızın kurtaracağını hiç düşünmezdim !" Dedim. İkiside bana tip tip bakınca bunun iyi bir fikir olmadığı kanısına vardım. "Tamam tamam hadi gidelim !" Dedim ve koşmaya başladık...

Şimdi : Ekin

Hemen koşup kardeşime sonra Selmaya sonrada kuzenime sarıldım. "Tanrım ! Sizi gördüğüme çok mutluyum ! "Dedim. Ancak tam o sırada etrafımızda olan 4 kapı birden kapandı. "BİRAZ DİNLENİN !" dedi ve sustu.

6. Kalkan Ezme

Bir kutunun içindeydim. Altımda timsahlar vardı. Korkuyla etrafıma bakınırken bir ses "Senden nefret ediyorum Ezme. Umarım ölürsün . Ya bu kutudan çıkarsın yadaa bu timsahlar seni ham yapar. Hee bu arada bu timsahların hepsi aç ..." dedi ve bir kahkaha attı.
"UMARIM ÖLÜRSÜN..."

Büyük OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin