"selam kıvırcık"

1K 54 27
                                    

Okuyanlar bu hikayeyi kötü sonla biten bir peri masalı sanabilir.Eğer böyle bir beklentiniz varsa yanlış düşünüyorsunuz. Bir peri masalı değil benim gerçek hikayem.

Herkesin kendinden bir parça bulacağından da eminim

İlk bölüme en sevdiğim şarkıyla başlıyım dedim :) die antwoord favorim. ♥♥♥

O an cidden beynimden vurulmuş gibiydim. Elimden gelse dersin ortasında kalkıp halay çekebilirdim. Ama tabi yapmam o ayrı. O kadar sevinmiştim ki napacağımı kime sarılacağımı bilemedim. Ama tabi kimseye sevindiğimi belli etmemem gerekiyordu. Olanları sadece okuldan en yakın arkadaşım chucky e anlatabilirdim. Beni bu kadar mutlu edip yerimde duramamamı sağlayan olayda şu.

Uzun zamandır kestiğim onunla konuşmak için can attığım aynı okulda olduğumuz çocuğun bana mesaj atmasıydı. Çocuk dediysemde 12. Sınıf skdjskd

Daha önceden hiçbir muhabbetimiz bile olmamıştı. Birden bire mesaj attı. Numaramı nerden buldu. Neden benimle konuşmak istedi. Çok tuhaftı ya.

Ay durun kendimi tanıtmayı unuttum slfks. Ben Aysu. 14 yaşındayım. 9. Sınıfım. Tabi ilk lise yılım biraz sorunlu geçti. O zaman sadece bir tane doğru düzgün arkadaşım vardı. Bir iki kişi hariç geri kalan hepsi bana düşmandı. O yüzden çok kez düşündüm okul değiştirmeyi. Ama yapmadım iyiki de yapmamışım.

Neyse biz şimdi geri dönelim konumuza

İlk attığı mesajı hiç unutmam

"Selam kıvırcık"

O kadar çok heyecan yapmıştım ki. Ders bitene kadar cevap bile verememiştim. Çıktım koridora hiçbirşey yok gibi davranıyorum sözde hala görmedim mesajını. Koridorda onu arıyorum. Bulamadım tabi gittim cevap attım.

"Kimsin ?"

Hay amk beynimi s*kiyim. Kim olduğunu biliyorum gidip ne yazıyorum.

(Bu olaylar geçen sene olduğu için konuşmayı pek hatırlamıyorum o yüzden biraz uydurucam skdks)

"Kim olduğumu biliyorsun"

"Numaramı nerden buldun ?"

"118 80"

"Yalan söyleme ordan numara bulman için ev adresimi bilmen gerekiyor"

"Tamam tamam bizim sınıftan birine rica ettim. Oda sizden birinden buldu"

Herşey gerçek olamayacak kadar tuhaftı. Lütfen bu mahvolmasın diye düşünürken daha neler neler olacağından tabikide haberim bile yoktu.

Sevgili Pamuk PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin