Merhaba, ben irem;
Annem ilerleyen zaman için benim günlük tutmamın eğlenceli olacağını söyledi.
Evimize taşınalı 3 ay oldu.Eşyaları dizmeyi bitireli 1 hafta oldu.olayları hızlı geçtim sanırım merak etmiş olabilirsiniz.Neden ev degistirdigimizi, başka şehire yerleştiğimizi bu günlüğü tutma amacım bu...2 sene önce İzmir'deki yazlığımıza gitmiştik.9 aydır hiç gormedigim arkadaşlarımı gördüm. annem ve babam akrabalarimizi ziyarete gidiyor, bende en iyi arkadaşlarımla evde film izleyip, parti yapıyorduk. En yakın arkadaşım kumsal ile küçüklüğümüzden beri arkadaşız.Aynı şekilde beren,duygu,buse,Burak ve cem'de benim küçüklük arkadaşım.Ailelerimiz çok yakın akrabalar.karşı komşumuz olan ayça hanım ve Kenan bey vardı.fakat bu yaz gelmediler her yaz kızlarıyla beraber okullar kapandığı ilk gün gelirlerdi.kızları ikizlerdi.Nil ile nehir benden 3 yaş küçüklerdi.bu sene 15 yaşına gireceklerdi.her yıl olduğu gibi çok güzel doğum günü kutluyorlardi...
Kumsal ve ben dolaşmayı çok severiz.yine dolaşmaya çıkmıştık.bu sene ailemiz evden daha uzağa gitmemize izin verdi.bizde bu fırsatı kaçırmadan karşı komşunun arka sokağındaki eve gidebilirdik.O eve 2 senedir kimse gelmedi.Herkesin tek bildiği Nil ile nehirin akrabaları oturuyordu.fakat Nil ve nehir bize hiç bahsetmedi.Kumsal ile ben dolaşırken arkamızdan duygu da geldi.Duygu gizemli olayları çok sever.bizde bu ev hakkında hiçbir şey bilmiyoruz.duygu, "bu evde çok gizemli hikayeler biliyorum ve size anlatabilirim tabi isterseniz" dedi. bizde onu dinlemeye başladık. "Bu ev dedikleri gibi Nil ve nehirin akrabaları yasiyordu.fakat bir gün Nil ve nehir bir hastalığa yakalandı.Bu hastalığın tedavisi henüz bulunamamıştı. Nehir ve Nil hastalıktan 3 ay sonra ölmüşlerdi.
Annesi sinir krizi geçirmişti. Bir daha İzmir'e gelmediler.İkizlerin anneannesi ve akrabaları 2 evide satılığa çıkardı.satılığa çıkardıktan bir gün sonra anneannesi,dedesi,teyzeleri,halaları hepsi bu evin içinde ölü bulundu.polisler ve dedektifler evi 2 ay incelediler.fakat hiç bir iz bulamadılar.sanki biri başka yerde öldürüp eve getirmiş gibiydi.ve bu vakayı çözmeyi bıraktılar.evi satın almak isteyen bir aile gelmişti. Evi aileye satmışlardi.Aile çok sürmeden evden hiçbir şey demeden çıkmışlar ve o ailede bir daha hiç gelmemiş" kumsal ile ben biraz korktuk ve eve geri döndük.Nil ve nehirin öldüğüne üzüldüm ve bir yandanda o evde olan olaylara çok şaşırdım.