°3.BÖLÜM°EV°

18 1 0
                                    

Kumsal ile ben ne yapacağımızı bilmiyorduk.hemen telefonla annemi ve babamı aradım.telefonları kapalıydı.kumsal ablasını ve ailesini aradı. Onun da ailesinin telefonu kapalıydı.ablasinin ki ise buradaydı.Kumsal "hemen polisi arayalım " dedi.Ben polisi ararken kumsal ışığın hala açık olup olmadığını kontrol ediyordu ve birden beni çağırdı."İREM KOŞ" hemen yukarı çıktım. Karşı eve baktığımda hiçbir şey yanmıyordu.
Birden zil çaldı.o kadar korkmuşuz ki zil çaldığında yerimizden fırladık. Kim o diyerek kapıyı açtım ve polislerle karsilastim. İçimizde bir güven hissi gelmişti.Polise durumu anlatırken yine zil çaldı.Gelen ise kumsalın ablası idi.
Kumsal kızgın bir sekilde "Neredeydin sen yokken başımıza neler geldi biliyor musun" dedi.Kumsalın ablasi markete gittiğini atıştırmalık birşeyler aldığını söyledi.polis iyi çıkmıştı. O eve sabah bakacağını söyledi.bize artık böyle şeyleri düşünmememiz gerektiği söyledi.Gece saat 1 olmuştu.Artık yatacaktık...
Sabah olmuştu.Annem ve babam gelmişti.artık daha mutluydum.korkmuyorum.kumsal hala uyuyordu.dün geceden beri korkmuştu tabi bende korkmuştum.Kumsalı uyandırıp kahvaltı yapmaya gittik...
Kahvaltı bittikten sonra hemen bisikletlerimize binip duygunun yanına gittik ve olayları anlattık.Duygu tuhaf bir surat ifadesiyle "hayal görmediğinize emin misiniz"dedi. Kumsal kızgın bir ses tonuyla "yalan olsa bu kadar korkmazdik" dedi.Aklımdan duygununda bizde kalması belki daha iyi olur diye düşünüyordum ki ben söylemeden kumsal söyledi ve duygu kabul etti.duygu eve bakmak istedi.kumsal ve ben korkmuştuk ama hava aydınlıktı.Herkez dışarıda geziyor yani kalabalıktı.
Duygu eve gireceği için heyecanlı idi.biz ise hiç girmek istemiyorduk.Ama buna mecburduk.orada olanları kendimizin görmesi gerekiyordu...
Evin bahçesine girecekken yaşlı bir kadın kızgın bir sesle "GİDİN BURDAN,GELMEYİN BİR DAHA BURAYA" dedi.ilk defa duygunun ve kumsalın bu kadar korktuğunu gördüm,aslında ben bile ilk defa bu kadar çok korkmuştum.Hemen eve gittik.o eve bir daha gideceğimi hiç sanmıyorum...
O kadın kimdi?,bize niye o şekilde bağırdı?,o evle ne ilgisi var? Yeterince soru varken birde bu sorular var ben nasıl çözeceğim???

KÖŞEDEKİ EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin