Bugün gitar kursunun ilk günü,eskiden Nil'de benle gelirdi.Nehir ise piyano kursuna gidiyordu.Bu sene kumsalda benle gelecekti.Saat 14.30 - 15.30 arası kursumuz var.Ama duygu ve buse ile alışverişe gidecektik,kafam çok karışık...
Kumsalın babası bizi arabayla kursa bıraktıktan sonra sınıfımıza girdik.Girdigimiz an şok olduk.Kumsal ve ben aynı anda Birbirimize dönüp o sözü söyledik "NİL NASIL OLURDA BURADA"...
kumsal ile ben hemen kızın yanına koştuk.Kumsal telaşlı bir şekilde kızın adını sordu. Ama beklediğimiz olmadı. Kızın adı nazlı'ydı.Kızdan özür dileyip gittik. gitar kursu bittikten sonra eve doğru gidiyorduk.Birden hava kararmaya başladı.yürümeye devam ediyorduk ki yağmur yağmaya başladı.Kumsal ile ben hızlıca koşmaya başladık.Arkamdan biri geliyor gibi hissetmistim. Sürekli arkama bakıp duruyordum.Yağmur hızlanmaya başlamıştı.Hemen bir durağa girip yağmurun dinmesini bekledik.kumsal babasını aradı ama çekmiyordu.Hava kararmaya başlamıştı.kimse yoktu...
Aradan yarım saat geçti.ama yağmur hala yağıyordu.çok korkmaya başladık. Kafamı
Sağa çevirdiğim anda sarışın beyaz elbiseli elinde oyuncak bir ayısı olan kız gördüm.
O anda ağzından çıkan en yüksek sesle çığlık attım. Attığım çığlık karşısında kumsalda bağırdı.o arada bir araba geldi ve bizi eve bırakabileceğini söyledi.Hemen arabaya bindik.Eve giderken arkamıza baktık.Kız orada yoktu.Adam babamın arkadaşı çıkmıştı...
Hala şoktaydım.Artık hiçbir yere tek ve karanlıkta gitmeyecektim.O kız nereden çıkmıştı? Yada biz mi o şekilde gördük? Her neyse çok geç oldu.uyumam lazım.
Bu hafta hava gerçekten çok kötü oysaki kışın bile bu şekilde fırtına yok.bugün kumsallarda ben kalıyorum.annem ve babam yengemlerin yanına gideceklerdi.
Kumsalların evi bizimkinin karşısının yanı,yani terk edilmiş evin hemen çaprazında.Ben orada oturamazdım...