Cam asa a fost viata mea urmatoarele ore, am plans slabita de toate puterile. Totul e o anarhie.
Am încercat sa imi refac viata, vreau sa trec peste, de acuma voi gândi pozitiv, daca EA va mai aparea voi încerca sa o înfrunt, voi fugi, vreau sa scap, GATA. Nu o mai lasa sa se joace cu mine.
M-ma pus la somn la ora zece, de data asta nu ma mai avut nici un vis ciudat. Inainte sa ma ridic dimineata din pat pentru a merge la deschidere mi-au mai curs câteva lacrimi pe obraji, dar le-am ignorat, am zâmbit si am inceput sa ma îmbrac........ dupa care am mers la baie sa ma spăl pe dinti ai sa ma piptan. In timp ce ma spălăm pe dinti când ma uităm în oglindă la un moment dat am vazut-o pe EA, am încercat sa nu ma sperii. A funcționat. Nu m-am speriat, am zâmbit si a dispărut. Eram putin entuziasmată ca incep scoala.
Când am terminat cu toate astea am iesit din casa neuitând sa incui usa. Când am iesit parca era o alta lume. Toți oamenii tristi, parca lumea era schimbată sau asta poate era doar in mintea mea de copil bântuit.
Mergând am mai vazut-o pe EA o data facandu-mi cu mana, dar am zâmbit si a disparit. Vad ca asta chiar a inceput sa functioneaze.
Când am ajuns in scoala am intrebat secretara daca stie unde este clasa a Xll-a B.
Mi-a spus ca este la etajul 2, prima usa cum urci pe scările elevilor.
I-am ascultat indicatiile si am mers spre sala de clasa. Când am intrat am putut observa ca acolo se aflau colegii mei asteptând ca doamna dirigintă sa intre. Imediat ce am intrat Kira, Emma si Melisa au venit redea da ma îmbrățișeze.
Emma: -Hei, ce mai faci?
Melisa: -Mi-a fost dor de tine.
Kira: -Ce ai facut toata vara?
Am stat o clipa si mi-am spus in gand. "Pai, ce sa fac Kira? No, adica stii tu, am fost terorizată de cel mai mare demon, nimic nou"
Eu: - Si mie mi-a fost tare dor de voi. A, si m-am mutat vara asta. Voi ce mai faceti?
Kira: -Uau, te-ai mutat?
Melisa: -Pai eu sunt bine.
Emma: -Ce ma bucur sa te vad.
Eu: -Si eu ma bucur sa va vad mult pe toate trei, mi-ati lipsit.
O, am uitat sa va explic, ele imi sunt prietenele cele mai bune. Eh, mai putin Kira, ea e doar o prefacuta. Melisa este cea mare mi-a fost alaturi mereu si m-a ajutat sa trec peste tot in anii trecuti ea m-a inteles de fiecare data si Emma este o drăguță, o prietenă pe care ai vrea o ai mereu aproape. Emma si Melisa nu m-am lasat nici o data când mi-a fost greu, doar Kira.
Dupa ce am mai vorbit si ne-am recunoscut. M-am asezat in locul Kirei, intre Emma si Melisa. Spinandu-i lui Kira sa se mute altundeva. Stim ca suntem mai dure cu ea, dar o merita. Din cauza ei am ajuns sa ma simt ca un rahat. Simteam la un moment dat ca viața mea nu mai are rost din cauza ei, e la fel ca si Lucynda. Doar ca Kira e o varianta mai rea a ei. Încă de mica era insuportabilă, la orice era mai buna ca mine, ea era cea mai frumoasa, pe ea o plăceau băieții, eu eram in umbra ei mereu. Era insuportabilă, ca si acum. Nu s-a schimbat deloc. Mai de mult, noua ne-a placut de aceleasi băiat, Eddy. Dar el a ales-o pe ea, desigur, mie si acuma imi place de el, de fapt il iubesc.
In timp ce vorbeam cu Emma si Melisa mi-am întors o clipa privirea in spate si am vazut-o pe Kira si pe Eddy sarutandu-se.
Intr-o clipa am tâşnit de pe scaun ducandu-ma la baie. M-am pus pe jos si am inceput sa plâng.
Il iubeam. Dar nenorocita aia de "prietena" mi-a distrus din nou toate visele. O urăsc.Si din nou a aparut cretina de Lucynda. Am incercat sa zâmbesc dar parca aveam buzele înghețate. A deschis gura si a spus:
- Vad ca vrei sa scapi de mine, nu poți. Asa ca nu iti mai fa sperante false. Si ohh.. dragă, esti îndrăgostită, ce sa spun.. Eh. In fine, cu cat suferi mai mult cu atât mai bine, nu trebuie eu sa ma mai strofoc. Si la un moment dat o sa iti faci singura rau. Pentru ca nu vei muri nici o data. Când va veni sfarsitul lumii vei arde si nu vei muri, abea astept, oh, si când pământul nu va mai exista, ce vei face? Unde vei ajunge. Mamă.. Mor se nerăbdare sa aflu. Hi hi. Pana atunci pazeste-ti spatele. Pa.😈😈👹👹🔥🔥
O.. fuck.. I hate my life.
Am stat asa cred ca 10 minute îndurerată dupa care mi-am facut curaj sa intru in clasa.
Când am intrat doamna dirigintă mi-a urat bun venit si eu am afisat un zâmbet calduros pe fata, dar mai aveam lacrimi in ochi si totusi nu lăsăm sa mi se vadă durerea.
Când m-am asezat:
Emma: -Ce ai pățit? De ce plângi?
Eu: -Nu plâng, m-am dus pana la baie ca sa ma spăl pe main.
Melisa: -Sigur?
Eu: - Da, nu va mint,sunt bine, serios.
Am spus mințind.
Când deschiderea s-a terminat si ne-am luat manualele Emma si Melisa m-au întrebat daca pot veni la mine acasa. Pe moment nu am stiut ce sa spun, poate EA le va face rau si le va bantui si pe ele, nu vreau sa li se întâmple nimic, dar daca le voi refuză se vor supăra pe mine si nu vreau asta. Le voi povesti pe drum, dar daca nu ma vor crede, sau daca se vor speria atât de tare încât vor fugi si nu vor mai vrea sa audă nimic de mine nici o data.
Eu: - Da, de sigur. Haideți.
Emma:- Ieeee
Am plecat si pe drum le-am explicat totul, despre biserica, despre usa, despre EA, despre faptul ca m-a facut nemuritoare, despre faptul ca a jurat ca ma va chinui, despre tot, despre faptul ca este stăpână iadului, despre moartea părinții lor mei. Dar nu m-au crezut, au inceput sa rada.
Eu:-Fetelor, vorbesc foarte serios si mi-e tare frica ca veti avea si voi de a face cu ea. Nu vreau sa pătiți nimic. Mai bine nu veniti. Vorbesc serios.
Melisa: - Erica, nu mai fi asa, ce s-a intamplat cu tine. Fi serioasa, esti penibilă. Tu te auzi?
Emma: - Si in plus lucrurile astea nu exista. Daca nu vrei sa venim poți sa ne spui, nu sa inventezi baliverne.
Eu: - Nu inventez nimic, daca vi se intampla ceva sa nu dati vina pe mine.
Melisa: - Bine, pentru ca nu o sa se intample nimic.
Inainte sa intrăm in casa:
Eu:-V-am avertizat, imi pare rau.
Când am intrat in casa:
Emma: - Mamă, ce fain e aici.
Melisa: - Intradevar!!
Eu: - Nu e nimic fain aici.
Emma: - Eh... Ne faci turul casei?
Eu: - Bine, dar sa nu va speriati daca prin turul asta este inclusa si EA.
Melisa: - Cere EA?
Eu: - Melisa, stiu si eu, sti si tu prea bine despre ce vorbesc.
Melisa: - Erica.. Încetează.
Eu: - Sa încetez din a spune adevarul?
Emma: - Las-o Melisa, tot cu ale ei le tine.
Asta nu a fost prea frumos. Dar si eu daca m-as auzi nu m-as crede. Asa ca nu le invinovatesc.
-------------------------------------------------------
Stiu ca e cam plictisitor, dar am adăugat noi personaje. Peste câteva capitole Erica va deschide usa,adica la capitolul 15-16. Pupici.
Scuze pentru greselile gramaticale/de scriere
😘😘😍