Beste hızlıca otelden çıktı. Şansına tam oradan bir taksi geçiyordu. taksiyi durdurup bundi. Tam gidecekleri zaman ege kapıyı açıp"Beste lütfen beni dinle yada..." Beste hemen atılır"ne? Ne yaparsın?"Ege" sen görürsün şimdi"Ege büyük bir hamle yapar ve Beste'yi kucağına aldığı gibi onu arabasına götürür.Ve ertesi sabah Beste kendini bilmediği tanımadığı bir yerde bulur. Dün geceyi hatırlar ege onu arabaya sokmuş tu oda en son uyuya kalmıştı. Tam bunları düşünürken merdivenlerden bir ses gelir"Küçük hanım kahvaltıya buyururmu?" hemen koltuğun uzerinde duran eşohmanları giyer. O mor elbiseden sonra çok rahattı. Ve aşağıya indiğinde tahmin ettigi gibi karşısında Ege yi bulur.Hemen başlar "Burası neresi? Beni niye buraya getirdin?sen ne yaptığının farkındamısın? Ya sen kimsin?" Ege dayanamaz be Besteyi kucağına alıp sandalyeye oturtur."Tamam herşeyi anlatcam ama önce biraz bişi ye. Zaten dün gecede bişi yemedin. Eğer yemessen hasta olacaksın." Beste içinden "hım beni önemsiyor garip terkeden bir adam önemsermiydi bence bu bir oyun biraz diren. Ayyy ne güzel kahvaltı hazırlamış aslında dogru soyluyor bisi yemesem hasta olcam." Beste böyle düşünürken Ege "hadi birkac bisi ye Beste beste!" Beste ani bir şekilde kendine geldi. Ve" efendim" dedi tatli bir sesle Ege nin yüzü gülmüştü böyle bir tonda duymayalı yıllar olmuştu. Beste ani bir şekilde somurtmaya devam etti. Ege yi dinlemediği ve söylediğini yapmayacağı çok belliydi. Ege" bek sen yemessen ben zorla yedircem!" Beste " haha çok komik yapassın bir kere boşboş konuşma" Ege dururmu " sen nasıl istersen inatçı keçi" ve başlar ağzına bir şeyler tıkmaya çalışır. Besteyide sandalyeye bağlayıp"yersen bir kaç şey seni çözücem'' der Beste "tamam'' der Ege besteye yedirmek icin en sevdigi seyi getirir sebzeli omlet. Beste doya doya yer ama çok ihtiyacı varmış. Birden canlanır. İkisi karşılıklı otururlar.