O anda beste asansörün kapılarına vurarak "açın kapıyı!! İmadatttt!" yanındaki adam "sakin ol,az sonra açarlar asansörü"ufff der içinden beste bu adam çok sinir ama naparsın sırf bu adam konuşmasın diye sakinleşmeye çalışır. Ama adam durmaz " bişey olmaz az sonra dönersin işine seni kovacak değillerya " Beste kendini tutamaz ve "ufff! Sanane yaa Allah Allah!" der ondan sonra asansör açılır ve ve Beste birazda olsa rahatlar . hemen lavaboya gidip elini yüzünü yıkar ve sekreterin yanına gider"Merhaba ben iş görüşmesi için gelmiştim" sekreter hemen telefona sarılır ve "Ege bey bir hanımefendi iş görüşmesi için geldi...peki hemen alıyorum"Beste "ne oldu" sekreter" Ege bey içerde sizi bekliyor" Beste gülümseyerek içeri girdiğinde şok olur ve yüzünü asar çünkü karşısında gördüğü kişi asansörde kaldığı adamın ta kendisiydi. Beste aniden kapıyı açıp çıkacaktıki adam"Beste hanım niye kaçıyorsunuz?"neeee! Bu adam Beste'yi nerden tanıyordu? Beste hemen "sen beni nerden tanıyosun ya!" adam"üniversiteden" Beste şaşırır "sen o sun inanmıyorum ya! Bana yaptıklarını unutmadım." der ve ağlayarak odadan dışarı hızla çıkar.Ege hemen peşinden gitmeye çalışır ama vazgeçer."Sana kendimi affettireceğim Beste özyılmaz" merak etme!." Ertesi gün Beste uyanır bir bakmış saat 12 bu kadar geç kalkmasının sebebi ise dün gece eski kötü hatıraları hatırlamış ve gözleri şişip kızarıncaya kadar ağlamıştı. Tam yeniden dün geceye dönmek üzereyken zil çalar. Kapıyı açtığında kapının eşiğinde bir kutu vardır bakar üstündede adı yazıyor. Kutu alıp içeri girer.