Beste hayata tutunuyor!

46 3 4
                                    

Beste sabah uyanır uyanmaz hemen üstünü basını düzeltmek için hemen banyoya gitti. bir duş alıp gardrobundan temiz kıyafetler alıp üstünü değiştirdikten sonra hazırlanıp evden çıktı. İlk işi bankaya gidip bankadan babasının amerika'dan gönderdiği paraların biriktiği hesabından bir miktar para çekmek oldu. Ardından alısveriş merkezine giderek temizlik mazemeleri ve mutfak ihtiyaçları aldı.eve geldiğinde ise evdeki bütün ambalaj ve çöpleri poşetlere doldurup dışarı çıkardı.çok derin bir temizliğin ardından gazetelerdeki iş ilanlarına bakmaya başlayan beste,bir iş ilanına gözü takıldı"Alparslan holding ; genel müdür asistanı aranıyor" Beste birden mutluluktan havaya uçtu.sevinç içerisinde yatağına giderken " bekle beni hayat, başlıyorum!" deyip erkenden uyudu.ertesi sabah hayatında hiçbir şey olmamış gibi duş alıp en güzel kıyafetini giyip dozundaki makyajı ve yüksek topuklusu ile evden kendinden emin bir şekilde çıktı. Holdingin önüne geldiğinde taksiden inip hayranlıkla etrafa baktıktan sonra havalı bir şekilde holdinge girdiğinde herkesin gözü onun üzerindeydi.Danışmaya gelip"pardon,ben gazetedeki asistanlık ilanı için geldim"danışman kadın " tabi , en üst katta sekreteri ile görüşün" demesiyle kendimi asansör beklerken buldum tam asansör kapısı kapanırken şık giyimli yakışıklı bi beyfendi içeri girdi. İkimizizde aynı anda 8 düğmesine basarken göz göze gelmemizle ikimizde gülümsedik taki asansör durana kadar ben asansör 8 kata çıktı zannetmiştim fakat asansör elektriklerin gitmesi nedeniyle durmuştu üstelik bende kapalı yerlerde kalamama fobisi vardı.

Kırık KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin