Arkadaşlarımla her hafta bir kafe'de buluşur ve beraber ders çalışırdık arkadaşlarım arada kuzenlerini getirir ve onlara ders anlatırdık ( bu işten az da olsa para da kazanırdık) bu hafta da Yağmurun kuzeni Savaş gelecekti.
Yağmur çok sevimli bir kızdı kıpkırmızı dolgun yanakları büyük gözleri ve hoş bir çeneye sahipti kumral saçlarının rengi güneşe çıktığında altın renginde parladı genelde şort ve V yaka T- short giyerdi balık etliydi. Kişilik özelliklerine ve özel hayatına gelecek olursak çok romantik bir kızdır aşk işe ilgili maceralar bulur ve kitaplarda geçen olaylar gibi romantik ve maceralı olur. İlişki durumu şu anda biriyle çıkıyor adı Teoman ( ben hala tanışmadım) ama çocuğun tipi fotoğraflardan bakıldığı kadarıyla iyi ( yalan söylemeyeyim taş ama kankamın sevgilisi 😉.)
Kafe de buluşma vakti gelmişti savaşla yağmur yan yana yürüyorlardı savaş yağmurdan daha uzun kapkara gözleri kumral saçları dolgun gözleri ve kaslı yapısıyla baya yakışıklıydı ilk gördüğümde dilim tutuldu ne diyeceğimi bilemedim ama konu ders anlatmaya gelince Savaş yanıma oturdu ve ben kalemi tutarken elini kaleme doğru uzatı ve ellerimiz birbirine değdi o kapkara gözlerine baktım gül bahçesinde dolaşıyorsunuz gibi geldi ellerimiz elele dolaşıyorduk o gizemli bahçede o romantik anda bana bir papatya uzatıyor ve benim saçlarımın arasına koyuyordu. O kapkara gözlerin altında neler gördüm hayal ürünüdü belki ama beni mutlu eden bir unsur olmuştu hayatımda.
Dersin geri kalanını Merve anlatı bu işi en iyi ve itinalı bir şekilde de yapan oydu Merve okul birincisiydi zeki ve çevik bir kızdı hayata hiç bir şey onu yıldıramazdı ve ya neşesini bozamazdı.
Arkadaşlarım kekelememe ve ders anlatamama karşın aşık olduğumu anladılar ben kabullenmek istemiyorum bu içime doğan sıcak duyguyu istemiyordum olamazdı kendi gururuma karşı yenik düşmüş olurdun küçüklükten beri kendime verdiğim sözü bozamazdım ama aşık olunca işler değişebilir.
Yine bir kafe'de buluşma günüydü yine savaş geliyordu ve ben ona bir hediye aldım hediyem bir kitaptı 📚 Felsefe hakkındaydı kitabın üstüne "Benimle çıkarmısın seni ilk bakışta sevdim eğer benimle çıkarsan dünyalar benim olacak seni çok seviyorum ve bunu artık kabullenebiliyorum" yazdım kitabı gözlerden uzak bir yerde verdim Savaş çıkma teklifini kabul eti artık sevgiliydik her gün Kafe'de buluşuyor ve gün geçtikçe onu tanıdıkça ona olan bağlılığın artıyordu o benim hayatımın neşesi oldu. Savaş kafe'de buluştuğumuz bir gün bana bir kitap hediye eti üstünde'de "Sevgilim sana bir kitap değil bir ömür armağan edilir" yazıyordu baya duygulandım (medyada) bende ona dedim ki " Sevgilim sensiz bu hayat bana cehennem ki o nur yüzünle bir bahar misali geldin yanıma " dedim birbirimize sarıldık ve evlerimize doğru ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Acısı (TanTürSa)
ChickLitİlk bakışta daldım gittim o gözlerde sanki biraz gül bahçelerinde dolaşıyor gibi gelmişti Utanmıştım biraz biraz yaklaştım sana ben ise yanında küçük dururken aşık olmuştum sana nasıl yaklaşacağımı bilmezken kader bir an buluşturdu bizi sen bilinmey...