Merhaba Türkan benim adım taner

13 2 0
                                    

Sabah annemin tatlı sesiyle kalktım bu gün pazartesiydi okul vardı okul eteğimi ve gömleğimi giydikten sonra okula gittim bugün okula yeni bir çocuk gelecekti adı Taneridi eski okulunda sabıkablıymış ve işlediği suç için bizim okula geliyordu ama tipini çok merak ediyorum bizim sınıftaki erkekler gibi değildir inşallah.
:))))
Beklenen an geldi çatı Taner baya cool bir çocuktu ve tipi diğer erkeklere oranla baya düzgün çocuk tek kelime taştı sınıftaki herkes ona asılıyordu bu arada siyah zincirli pantolon ve beyaz okul gömleğini giyiyor ona bu kıyafetler ona baya yakışıyor çapkın birine benziyor ama ona asılan kimseyede bakmadı gözü sürekli olarak bana kayıyor bu durum benim garibime gidiyor ben basit bir kızdım ve sadece Savaş adında bir sevgilim vardı hayat hikayem sadece bu.
Taner ders sırasında bana
-Hışşşşş
#ne oldu
-Adın ne
#Türkân
-Benimde Taner tanıştığıma memnun oldum Türkân.
+Taner Türkân niye konuşuyorsunuz bakıyım ikinizde tahtaya sözlü yapacağım.
-Ama hocam
+Aması yok derhal tahtaya hadi
#Hocam ben konuşmadım
+Yalan atma Türkân Taner tek başına konuşacak kadar deli değil
# tamam hocam
Ben ve Taner ister istemez tahtaya kalktık hoca bize cem sultan olayını altın dedi biz öyle kalakaldık bütün kızlar gözlerini kısmış bana bakıyordu (Yağmurda savaşla çıktığımı bildiği için) çok Utanmıştım erkekler Tanere.
_Koçum ilk günden kaptın bir kız aferin kim eğiti.
Tarzında laflar ediyordu benimle Taneri niye böyle yakın gördüler anlayamıyorudum sadece bana adımı sordu ah be dünya niye böylesin herkes niye bilip bilmeden konuşuyor içim daralıyor ah sonunda teneffüs geldi hoca Tanerle bana eksi koydu(çok ta umrumda) Yağmur hemen yanıma geldi ve
+Sakın savaşı aldatığını söyleme.
#Daha neler Yağmur sadece adımı sordu bende söyledim.
+Herkes Tanere asıldığını zaneti.
+Ama ben herkes değilim Savaş varken asla ama derste teneffüste gözü hep bana kayıyor bu durumdan rahatsız oluyorum.
+Savaşa söylesene senin için dövsün çocuğu.
#Yok daha neler canım gerekirse ben söylerim şimdi gerek yok.
+Tamam öyle olsun.
Zil çaldı bu son dersti sonra evime gidecektim ve Savaşla buluşmak için kıyafet seçecektim onun verdiği mutlulukla son derside atlatım ve çıkış kapısına doğru gitim Taner koşarak arkadan geldi be bana.
-Benimle çıkarmısın seni çok seviyorum.
#Biraz düşünmem gerek bana 1 hafta ver.
-Tamam.
Koşarak eve gitim şok olmuştum ne diyeceğimi bilmiyordum Tanerle yeni tanışmıştık ama çocuğun tipi çok güzeldi çok çekiciydi ya Savaşı bırakacaktım ya da Tanerin teklifini geri çevirecektim.Çok kararsızdım
bütün olanları Yağmura anlatım o da bekle dedi hangisi senin için uygun olursa dedi.

Aşk Acısı (TanTürSa)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin