Taner ve Savaş Kavga ediyor

7 1 0
                                    

Telefonumun alarmıyla erken kalktım siyah pantolonumu ve beyaz okul gömleğini giydim kahvaltımı hazırladım ve erkenden okula doğru yola koyuldum Taneri yolda gördüm demek oda buralarda oturuyordu dalgın bir şekilde yürüyordu yolda bir bo*'a bastı ben çok güldüm beni gördü ve kafasını eğdi utanmıştı yanına gittim ve kulağına utanma diye fısıldadım okula beraber gittik yol boyunca ben ona kendimi o bana kendini anlatı onu biraz da olsa tanımış oldum akşamleyin onlara misafirliğe gidecektik anneme söyledin ve bunu komşularımızı tanıma amaçlı olduğunu söyledim o da tamam dedi bunları Yağmura anlattım o da bana karşı çıktı.
-Ya Türkân saçmalama yenı okula Savaşı gelir ve kavga çıkar.
# Yağmur komşu tanıma amaçlı hem Su adında bir kardeşime varmış onu da tanımış olurum.
-Yalnız bu sözler benden Savaşa gidecek.
# Yağmur söyleme.
-Neyse bay bay.
#Ya bunu bana yapma.
O anda Yağmura çok sinirlendim niyr söylüyordu şimdi olayları tekrar düşününce Yağmuru Savaş tutmuş ve benim okulda ne yaptığımı söyleyen kişi olduğunu fark ettim demek Savaş bana güvenmiyordu o zaman ben onu değil o beni kaybetti.
Misafirliğe gitmek üzere yola koyulduk elimizde bir pasta vardı onu Hatice teyze kesti ve hepimize dağıtı annemle Hatice teyze çok iyi anlaştı klasik bir misafirlikte zaten beklenen de oydu.
#offff sabah mı oldu.
Annem
-Evet hadi kalk okul vakti.
#Ama ya.
-Aması maması yok.
Okul kıyafetlerimi giyip çıktım evden yolda Taneri gördüm Okula beraber gittik oda ne okula Savaş gelmiş ve Taneri benim yanımda görünce hemen yanımıza geldi ve kafa geçirdi Taner yere düştü onu yerde tekmeledi ve beni kolumdan tutup arabasına götürdü.

Aşk Acısı (TanTürSa)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin