Musikken starter. Den er virkelig høj. Drengene begynder med det samme at bunde den ene øl efter den anden. Du står bare og kigger lidt på. "D/N skal du ikke have en øl?" spørger Thor. "Jeg kan ikke lide øl" siger du. "Hvad så med en mokai?" spørger han. "Jo tak" siger du og drikker af den. Undervejs kan du godt høre at drengene allerede er ved at blive godt fulde. "Kom med" siger Thor og hiver dig med ind på soveværelset. Du når nærmest ikke at spørge hvad han vil, inden du bliver presset op ad væggen. Hans hænder placeres på dine hofter, hvor dine hænder er bag hans nakke. Du føler ikke for at kæmpe imod, hans læber er noget af det blødeste! Han bevæger stille hånden under din kjole. Du tænker slet ikke over det. Du tager nu din hånd under hans trøje. Han føre hånden op til din ryg. Du stivner lidt da han løsner din bh. Du lader den falde til jorden. Han hiver derefter kjolen af dig. Du tager hurtigt dine hænder for. Han tager fat i sin egen trøje og hiver den over hovedet. "What hans mave er lækker!" Tænkte du. Du står stadig med hænderne foran, imens han smider sit eget tøj. I står begge nu kun i underbukser og trusser. Du må ærligtalt indrømme at han er overdrevet lækker uden tøj på. Han skubber dig blidt ned i sengen, hvor han begynder at snave dig. Hans ene hånd føres nu ned til din trussekant. Du mærker hvordan det kilder da han trækker dem af. Nu ligger du nu for første gang nøgen foran en dreng. Du syntes det er ret akavet. Han hiver så derefter sine egne af. Der tænker du bare "jeg kommer ikke til at kunne gå i flere dage". Han kigger nu ret nervøs på dig. Han giver dig et vil-du-gerne blik. Du nikker stille. Han skynder sig med at få den ind også sammentidig med at placere sine læber på dine. Du mærker hvordan du har lyst til at skrige, men du kan ikke. Da hans læber slipper dine udstøder du et lille støn. "Pas på at de andre ikke kan høre dig" hvisker han. Nu gør det ikke særlig ondt mere, det er mere behageligt. Til sidst stønner i begge og lægger jer ved siden af hinanden. I trækker begge vejret hurtigt. "Du sød D/N" siger han. "I lige måde søde" siger du.