Da drengene blev færdige med at drikke deres kaffe, gik i videre. Du får dem ind i en masse tøjbutikker og makeup osv. Alt det en pige nu har brug for. "D/N er du ikke snart færdig?" spørger Anthon. "Jo to sekunder" siger du og kigger på den sidste trøje. "Det var vidst det" siger du og går ud igen. "I må gerne bestemme nu" siger du og griner. "Fedt fedt" siger de og hiver dig ind i alle de der mandebutikker osv. Det ser vidst ud til at Thor har fundet sig en pæn trøje. Altså han står i hvertfald og kigger meget på den. "Hva Leif syntes du at den er flot?" spørger Alfred. "Den er flot, overvejer om jeg skal købe den" siger han. "Hvis du syntes den er pæn, så køb den" siger du. "Hm... Så køber jeg den" siger han og tager den op til kassen. Du opdager at Anthon hvisker noget til Alfred. "Hey D/N vi tænkte på om ikke du vil med til fest her i aften? Bare sammen med nogle andre bois, Thor, Anthon og jeg?" spørger Alfred. "Øhh det kan jeg vel godt, hvor og hvornår?" spørger du. "Hos mig klokken 18:00, du kan bare få min adresse" siger han og giver dig hans adresse. "Fedt tak" siger du og smiler. "Men så må jeg vel se at komme hjem og ordne mig" siger du. "Okay vi ses i aften" siger drengene og krammer dig farvel.