Fulde bois

677 5 2
                                    

I får begge tøj på igen og går ud til de andre igen. "Hvad sker der for håret D/N?" spørger en fuld Anthon. "Når ikk noget" siger du og retter hurtigt på det. "Ej hvad havde i to gang i?" spørger Alfred, som vidst også er en smule fuld. "Vi hyggede os bare" siger Thor og lægger armen om dig. "Holy shit Thor har ordnet damen!!!" råber alle drengene og jubler. "Thor her er altså ret varmt, jeg går udenfor" siger du. "Det helt fint, jeg bliver altså indenfor" siger han. Du tager en jakke på og går udenfor. Den kølige vind rammer dit ansigt. Du høre at døren går op. "Havde du også brug for noget frisk luft?" spørger Anthon og svajer lidt i vinden. "Ja, det blev ret varmt indenfor" siger du. Han er rimelig fuld, for nu begynder han at synge. Du griner bare ad ham."Jeg tror ikke du skal være herude længere, ellers går det galt" siger du og hjælper ham indenfor igen. "D/N vil du ikke danse?" spørger Teodor. "Jo hvorfor ikke?" siger du og tager imod hans hånd. I danser ikke rolig, men heller ikke vildt. Han svinger dig rundt så du nærmest bliver helt rundtosset. Du får nu en voldsom kvalme. Du skynder dig at løbe udenfor og kaster op. Alle drengene kigger forskrækket på dig."Er du okay?" spørger de i kor. "Jaja, fik bare lige kvalme" siger du og går indenfor igen. Du sætter dig over i sofaen sammen med Anthon og Thor. Du kan godt mærke nu at Thor også har fået en smule at drikke. Begge drenge sidder med armen om dig imens de snakker alt mulig vulapyk. De bør måske ikke drikke mere. "Nå D/N hvor bor du så henne?" spørger Anthon. "Lige nede ad vejen, bor ret tæt på Alfred" siger du. "Hvor gammel er du så?" spørger han. "15" svarer du. "Du ser ældre ud end du er, altså på den gode måde" siger han og blinker med øjet.

(Citybois) Venner med fordeleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora