Будинок Марріти

45 7 3
                                    

Сьогодні в школі Поллі була розгублена, вже декілька днів Марріта не прилітала до неї.
- Повернувшись додому, у себе на столі Поллі знайшла записку. У ній було написано:
Привіт, Поллі!
Пробач що не прилітала, але була повня, а в повню нам заборонено залишати Місяць... Цієї ночі я прилечу за тобою. Рівно о півночі чекай на мене і як слід підготуйся...
До зустрічі.
Марріта
- Ура! Я полечу на Місяць... Але, що мала наувазі Марріта коли сказала підготуватися до подорожі? Що ж візьму з собою трохи їжі та теплі речі, на випадок як що там буде холодно. Так, так, так, складу це все в новеньку валізу. Все склавши вона сіла біля вікна і почала чекати на подругу.
Черговий раз Поллі глянула на годинник.
- Без п'яти дванадцять, лишилося п'ять хвилин - постійно повторювала Поллі - лишилося п'ять хвилин.
І тут вона побачила вже знайомий їй блиск.
- Марріто, нарешті ти тут...
- Поллі, залазь швидше на тарілку.
І вже за декілька секунд дівчати сиділи на літаючій тарілці.
- Ну що готова до подорожі?
- Так - вигукнула Поллі.
- Тоді вперед.
Поллі не встигла згледітися, як вони вже були на Місяці.
Там був один величезний будинок.
- Я в житті не бачила такого будинку - у захваті вигукнула вона.
- Ну звісно,він такий великий тому що ми всі тут живемо, в одному будинку - сказала Марріта.
- Всі, а хто тут живе крім тебе?
- Крім мене тут живуть мої сестри і брат. Я тебе познайомлю з ними, пізніше. Ходімо хутчіш у середину.
За хвилину вони опинилися всередині, всюди висіли різні картини, але що на них зображено Поллі не могла зрозуміти, здавалося, що на них все було догори ногами.
Вже скоро вони опинилися у великій залі. Там стояв довжелезний стіл, а за ним сиділи сестри Марріти.
- Нарешті ви тут - сказала одна з них - вітаю тебе у "Місячному домі", Поллі.
- Це наша найстарша сестра, Міла.
- Проходь, сідай - мовила інша - доречі я Кріста.
Так Поллі познайомилася з усіма дівчатами.
- О, а ось Річ, наш брат.
- Всім привіт, вибачте за запізнення.
- Та ми вже звикли мовили дівчата.
Поллі, попросила про екскурсію по будинку і дівчата залюбки показали їй весь дім.
- А тепер моя люба подруго - мовила Марріта - нам час летіти, ходімо до тарілки відвезу тебе додому.
Поллі тільки вдома зрозуміла, як вона втомилася. Тому одразу заснула, навіть не записавши сьогоднішню пригоду до свого щоденника.

Колись  САМОТНЯWhere stories live. Discover now