Знайомство Марріти зі Сніжаною

15 4 0
                                    

Шановні читачі! Вибачте, що так довго довелося чекали продовження історії...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Цього ранку Поллі проснулася зовсім не виспавшись. А все це тому, що вона лягла спати уже під ранок. Прийнявши ванну Поллі у себе на столі знайшла записту від Марріти. Та писала, що завтра у ночі прилетить. Чому заітра Поллі зрозуміла одразу, хто ж не прилітає до подруги на день народження?
Весь наступний день Поллі думала тільки про Марріту, і ні на чому не могла зосередитися. Уже вночі дівчатка побачитися. Марріта подарувала іменинниці новенький МР3 плеєр, саме такий, який хотіла Поллі. Вона з радістю прийняла цей подарунок. Всю ніч дівчатка розповідали одна одній різні історії. Під ранок Марріта повідомила подрузі, що на днях має летіти на місячне зібрання.
- Вау, так цікаво - вигукнула Поллі.
- Звісно цікаво. А ще я хочу, щоб ти полетіла зі мною...
- Я з радістю, але, що я скажу батькам і Сніжані?
- А хто така Сніжана?
- Це моя старша сестра.
- О чудово! Думаю вона може полетіти з нами.
І тут відчинилися двері і в кімнату зайшла Сніжана...
Дівчатка їй все розповіли і вона погодившись летіти з ними допомогла придумати, що сказати батькам.
Наступного дня сестри сказавши батькам, що їдуть в
тур-поїздку На тиждень, почали збирати речі...
Уночі Марріта з сестрами прилетіла за ними.
Першого дня на Місяці було якось дивно і сестри не могли зрозуміти, що тут робиться. Але тут підійшла Марріта і все розповіла:
- Цей тиждень - сказала вона - ми живемо в цьому "Місячному готелі", тому всі освоїти кімнати в яких вони будуть жити, а робимо ми це дивно і незвичайно...
- Тобто говорячи незрозумілі слова, роблячи ці дивні рухи ви освоюєтеся? - запитала Сніжана.
- Саме так, а зараз я проведу вас до вашої кімнати, ходімо.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сподіваюся вам сподобалося.
Чекаю на ваші зірочки і коментарі.

Колись  САМОТНЯWhere stories live. Discover now