2.Kapitola-Balenie

82 10 0
                                    

Zobudila som sa dosť pozde. Dnes je pondelok, ale to nevadi lebo sj letne prázdniny. Prave som si spomenula na darček od rodičov, ktorému som sa tak tesila. Na obed som isla k Barbore. Dvere mi otvoril jej brat. Ked som vosla dk Barborinej izby hned ma privítala objatím."Ahoj no ako si oslávila ?" spýtala sa."super lenze je v tom jeden problém."
"A aký??" spýtala sa."Ešte ani raz som neletela lietadlom a bojím sa takze asi tie listky na koncert predam." povedala som smutne . " Ty si sa zbláznila? ??!!!" skrikla na mna Barbora. Nakoniec som jej povedala, že sa ešte rozhodnem.

Keď som sa vrátila domov bolo uz šesť hodín. Rozmýšľala som hodinu, ale nakoniec som sa rozhodla ze pôjdem. Hneď som volqla Barbore aby nebola smutna odchádzame v stredu ráno o piatej.

Dnes je utorok a ja som vstala velmi skoro lebo som sa tesila na balebie batožiny.

Keď som bola pobalena zavolala som Barbore aby prišla k nám keď sa pobalí.

Niekto mi zaklopal na dvere.
"Ďalej !!!!!" zakričala som. "Ahoj no co pobalena??" pozdravila ma. "Ahoj, no...už hej." odpovedala som. Dalej sme sa rozpravali.

Barbora odisla asi pred pol hodinou. Vecer ked som uz lezala v posteli prišla za mnou mamina,ktorá ma bozkala na čelo a povedala ľúbim ta. "Aj ja teba mami ." odpovedala som. Keď mamina odisla nevedela som zaspat myslela som na zajtrajšok.

Koncert s naj kamoškouWhere stories live. Discover now