Takze je den koncertu a uz sa z Barborou nevieme dočkať. Jeeeee!!! "Ja sa tak teším!!!" skrikla Barbora. "Aj ja" odpovedala som. Máme lístky do zákulisia ( VIP). Prisli sme pred veľkú budovu v ktorej mal byť koncert. Bolo tam veeeelmi vela ľudí. Dostali sme miesta pod pódiom. Koncert sa mal začať az o pol hodinu. Kym sme tam stali a kyp sa vsetcu zisli Barbora išla kúpiť farebne tyčky a balon nam este pred zacatim koncertu praskol. Do zacatia chýba ešte 5min.Konecne sa to zacalo spievaju rôzne pesnicky. Ked isiel popri nas Kendall a James nastrcili sme ruky a dotkli sa nas. Ked isli okolo Logan a Carlos tiez sme nastrcili ruky a dotkli sa. Super !! S Barborou sme tiež spievali az kým sa koncert neskoncil. Potom bola autogramiada a fotenie sa s Big Time Rush. Med sme prisli na rad my spoznali nas pretoze nas dve vybrali na pesnicku WorldWide na pódium. Chvíľu sme sa rozpravali a potom povedali nech na nich pockame pred budovou. Tak sme cakali asi hodinu a pol az sa konecne zjavili a zaca li sme sa rozpravat a poxvali nas do satni kde sme boli dost dlho a smiali sme sa a rozpravali :). Potom sme sa dohodli ze sa na druhy den stretneme pôjdeme sa prejst po Los Angeles. Do hotelu sme prisli az rano o druhej a hned sme zaspali lebo sme sa museli vyspat na zajtrajsok .Uz sa tesime.
PREPACTE ZA CHYBY PISEM NA MOBILE. :) ;)
YOU ARE READING
Koncert s naj kamoškou
Short StoryPetra dostala dva lístky na koncert jej oblubenej skupiny ktorej názov za dozviete v texte. Lístky dostala na narodeniny od rodičov ale bude tam jeden problém.