Takže ahojte !
Na začiatok by som sa vám chcela predstavit. Volám sa Petra a mám 13,ale zachvilu 14. Bývam v Bratislave v rodinnom dome s rodičmi a staršou sestrou Danielou. Rodičia sa volajú Ema a David. To by asi aj stačilo. Tak teda poďme na to.Ráno som sa zobudila na buchot v kuchyni. Zišla so po schodoch na prízemie a opatrne som nazrela do kuchyne. Jasne to som si mohla myslieť, mamina zase umýva riad."Mami ?? Prečo umývaš riad v sobotu ráno o siedmej ??" spýtala som sa potichu." Pretože máš dnes narodeniny, a poobede príde návšteva!". Ja som úplne zabudla veď dnes mám 14. Kamarátov si na oslavu zavolať nemôžem , lebo minulý rok sme maminu potkli , a ona spadla aj s tortou na zem. Takže bude na oslave nuda. Príde moja tak trochu ŠIBNUTÁ krstná, ktorá keď vidí pekného chlapa začne sa pred ním skláňať ,a robí sa ze hľadá kľúče, potom ešte prídu aj bratranci s Košíc. A samozejme tam budú moji rodičia a sestra Daniela, ktorá si zavolá aj svojho frajera ,ktorého prezýva "macík".Poobede ked uz oslava bola skoro na konci,začala som rozbalovat darčeky. Ako posledný darček , ktorý mi zostal bol od rodičov. Pomali a opatrne som ho otvorila, ale uvidela som tam iba obálku, a tak mi nič iné neostalo iba ju otvoriť. Keď som konečne zistila co tam je zacala som výskat od radosti a hneď som volala naj kamoške Barbore."Ahoj Babu mám lístky na BIG TIME RUSH !!!AAAA." "Super , tak sa tešíš čo ??"odpovedala Barbora. "Veľmi, a vieš koho tam zoberiem ?? TEBAAA." Zakričala som do mobilu celá nanešená. Ked sme dotelefonovali a mali sme ist spat, rozmýšľala som o tom koncerte, ale nakoniec som nejako zaspala.
KAMU SEDANG MEMBACA
Koncert s naj kamoškou
Cerita PendekPetra dostala dva lístky na koncert jej oblubenej skupiny ktorej názov za dozviete v texte. Lístky dostala na narodeniny od rodičov ale bude tam jeden problém.