Selesai waktu prsekolahan semua pelajar brsurai dan Huieun hanya mengikuti langkah Jungkook yg memberi signal spya mengikutinya ..
"Hey new student .. kenalkan nama aku Kim Namjoon tp kau boleh panggil aku rapmon je .. yg kulit pucat nie nama dia Min Yoongi tp dia prefer org panggil dia Suga .. nama kau Hijae kan ?" kata rapmon yg merangkul bahu Huieun drpd blkng .
"A'ah nama aku Hijae .." bls Hijae yg hnya,melemparkan senyuman yg kecil .
"Aku Jimin !" Jimin tiba² menyalami Hijae .
"V !" jerit V sambil menayangkan senyuman segiempatnya itu .
"Kalau aku mesti kau dh kenal kan ? Seat mate kau yg hensem nie .. hehe .." sampuk Jin yg membuat wink kearah Huieun .
"Ppalliwa .. kau nie lembablh Hijae !" Jungkook menarik tgn Huieun dgn kasar .
"Annyeong Hijae-ah .." BTS melambai² kearah Huieun dan Jungkook .
Skip~
[At Jungkook & Huieun Dorm]
Jungkook terus membuka pintu bilik dorm itu maka trserlahlh biliknya yg brsepah spt sarang tikus itu .. Huieun yg melihat keadaan bilik itu terus ternganga dan hanya mampu trkaku disitu ..
"Omo ! Nie bilik ke sarang tikus ?! Dh brp thun dia xkemas ?! Aish nasiblh aku dpt rkn sebilik yg pengotor mcm nie .. hrp muka je hensem tp pengotor nak matey !" Huieun hanya mampu menyumpah Jungkook didlm hatinya .
"Nielh bilik aku .. so aku nak kau kemas bilik aku nie sampai bersih .. n one more thing aku xnak kau sentuh brng² aku dkt atas meja tu arraseo ?" kata Jungkook yg terus mengambil tualanya utk mandi dan Huieun hmpir menjerit bila Jungkook membuka bajunya didpan Huieun .
"Argghh !" jerit Huieun yg sudahpun menutup mukanya dgn tapak tgn .
Jungkook mendekati Huieun hairan melihat Huieun yg ketakutan . "Kau dh knp ? Kita nie sama lelaki kot xkan tu pun malu kot ??" tanya Jungkook dgn keningnya yg trangkat .
"Erggh .. aniyo dhlh kau pergilh mandi aku nak kemas bilik nie .." Huieun menolak Jungkook kearah bilik air yg berada didlm dorm itu .
"Hehe aku tgk perangai kau nie dh mcm yeoja ke kau nie dua alam ?" usik Jungkook yg trsengih² melihat muka Huieun .
Huieun mula blushing bila mendngr kata² Jungkook itu terus menolak Jungkook dgn kuat dan pintu bilik air itu dihempasnya dgn kuat . "Aku NAMJA !! Paham x ?!" bentak Huieun sehingga mukanya merah kerana kekurangan udara .
Ketika didlm bilik air Jungkook mendpt idea utk mengacau Huieun kerana sikapnya yg pelik itu .. selesai saja mandi Jungkook terus meluru kearah Huieun yg sdng sibuk mengemas katilnya dan dia terus memeluk pinggang Huieun dgn erat ..
Huieun terus menjerit kerana trkejut dgn tindakan Jungkook itu dan tidak semena² Huieun terus menumbuk Jungkook tepat dihidungnya yg menyebabkan Jungkook terus pengsan . "Aduh ! Apa aku dh buat nie ?? Aigoo knplah aku nie pabo sngt tumbuk dia sampai pengsan .." Huieun memarahi dirinya sendiri .
Dia terus membaringkan Jungkook dikatilnya dan segera mengambil tuala dan air panas utk menghentikan darah yg keluar drpd hidung Jungkook itu . "Hmm kyeoptalh muka Jungkook nie .. kan bguz kalau dia tau aku nie perempuan dptlh aku try tackle dia hmm tp dia just kenal aku sbg Song Hijae bukannya Song Huieun .." kata Huieun sambil trsenyum dan mengusap pipi Jungkook dgn prlahan dan akhirnya dia trlelap diatas dada bidang Jungkook itu .
YOU ARE READING
[COMPLETED] Falling In Love With Namja ??[BTS Malay Fanfic]
Fanfiction@2017 _I just need you and some sunsets_