-FILWN 10-

5.9K 365 2
                                    

Ps: Unnie nak bagitau ff nie maybe ending lpaz chap 11 or 12 je sbb seyes unnie mmg xda idea n byk lg ff unnie yg trtunggak ..



1 MONTH LATER~

Huieun terus menuju ke cafe kegemarannya selepas habis waktu skolah .. Dia msih memakai pakaian sekolahnya dgn snapback brwarna biru tua ..

Sdng Huieun menghirup coffeenya dtg seseorg yg terus duduk didepannya . "Annyeong !" sapa org itu .

Mulut Huieun trnganga sedikit bila melihat gerangan org yg didepannya itu . "Jirae ?" kata Huieun prlhn .

"Nae aku Jirae .. Still ingatkn ? Yeojachingu bestfriend kau Jeon Jungkook .." kata Jirae yg trsenyum senget .

"Yeoja .. Yeojachingu Jungkook ?? Bkan korang dh break ke ??" soal Huieun dgn anak mata yg brgegar .

Jirae trsenyum sambil menunjukkn gmbr yg berada di iphonenya . "Kalau kau xpercaya cuba kau tgk nie .." kata Jirae yg memberikn iphone itu kpd Huieun .

Speechless

Itu shja prkataan yg dpt diguna utk menggambarkn perasaan Huieun bila melihat pic Jirae dan Jungkook yg sdng kiss itu .. Airmatanya ingin menitis tp dpt ditahan olehnya ..

"So now kau percayakn ? Btw aku sbnarnya nak bg nie dkt Jungkook tp guard dkt skolah korang tu xbg aku msuk pulak hmm kau tlg pass dkt Kookie k ? Gomawo~" kata Jirae yg sempat mencuit pipi Huieun sebelum dia pergi drpd situ .

Huieun memandang bungkusan hadiah yg brwarna merah itu . "Hikk wae ?! Wae kau tipu aku Jeon Jungkook ?!!! Aku pkir kau laen dr namja yg aku penah kenal tp aku silap !!!" bentak Huieun dgn suara yg kecil dan dia terus mengambil hadiah itu .

At Jungkook & Huieun Dorm~

Jungkook yg baru pulang dr latihan bola keranjangnya terus msuk kedlm dorm itu dgn keadaan yg brpeluh dan matanya terus melilau mencari kelibat Huieun ..

"Jagiya~" panggil Jungkook manja tp tiada sahutan .

Tiba² mata Jungkook trlihat pada sebuah bungkusan hadiah diatas meja belajarnya dan diatas bungkusan hadiah itu ada sekeping surat ..

To : Jeon Jungkook

Gomawo sbb dh bagi saya peluang utk merasa erti cinta yg sebenar .. Gomawo jugak sbb sudi hadir dlm hidup saya walaupun utk sekejap .. Oppa even saya dpt tau semua nie dr mulut org laen dan susah utk percaya tp saya xnak dianggap sbb perampas .. Gwaenchanha kalau saya yg kecewa tp jebal oppa janji dgn Eun yg oppa xkn buat prkara sama yg oppa dh buat dkt Eun dkt yeoja laen especially yg betul² cintakn oppa .. Even if i gone you will always in my heart Jeon Jungkook ..

                      Song Huieun ❤


"Song Huieun !!!" jerit Jungkook yg terus brlari keluar drpd dormnya dgn airmata yg deras mengalir .

Setelah penat Jungkook brlari dia trlihat satu susuk tubuh yg amat dia kenali iaitu Huieun ..

Jungkook terus menjerit dgn kuat . "Huieun chakkaman !" jerit Jungkook dan yeoja itu menoleh keblkng .

"Errk mianhae saya slh org .." kata Jungkook yg terus bow .

"Hikk hikk Huieun neo eodiya ?? Jebal jgn tinggalkn saya .. Saya xsanggup nak kehilangan awk .. Jagiya hikk hikk .." esakan tangisan Jungkook didengari diseluruh jln itu .

Kelihatan seorg wanita yg berusia dlm linkungan 30-an mendekatinya . "Nak buat apa dkt sini ? Wae menangis dkt tepi jln mcm nie .. Kaja ikut ahjumma balik rumah ahjumma .." pelawa wanita itu dan Jungkook terus mengikut wanita itu .

Sesampai dirumah wanita itu Jungkook seakan² trkejut bila melihat gambar² yg trgantung kemas didinding rumah itu . "Hui .. Huieun ??" kata Jungkook yg msih trcengang .



[COMPLETED] Falling In Love With Namja ??[BTS Malay Fanfic]Where stories live. Discover now