[At Seoul High School]
"Oi Huieun ! Kau nie mmg sengajakan nak ambik perhatian semua namja dkt skolah nie ?!" kata Joy yg terus menolak Huieun sehingga trjatuh kelantai .
"Budak mcm nie kita kena ajar ckit biar dia tau diri dia tu siapa !" Wendy terus memijak kaki Huieun sehingga Huieun menjerit kesakitan .
"Mian .. appo ! Appo ! Jebal lpaskan aku .. hikk !" Huieun cuba utk menarik kakinya tp dihalang oleh Wendy .
"Ingat eh nie last warning sekali lagi kitaorg nampak kau menggatal dgn budak² Got7 tu siaplh kau !" bisik Irene dgn sinis ketinga Huieun dan dia menampar² pipi Huieun sehingga kemerahan .
"Nak kata yeppeo mmg xlh ! Mungkin kau jual bdn dkt diaorg kot sbb tu diaorg trhegeh² nak dkt kau ! hahaha !" kata Seulgi dgn ketawa yg besar .
Huieun baru saja hendak menampar seulgi tp tgnnya ditahan oleh Yeri yg terus menolaknya sehingga kepala Huieun trhantuk kedinding dan brdarah .. Huieun terus pengsan disitu dan Red Velvet terus pergi kerana xmahu dituduh membuli Huieun ..
[At Huieun House]
Huieun yg msih berasa pening cuba utk mengangkat kepalanya tp xbrhasil . "Hmm nan eodiseo ?" tanya Huieun dgn mata yg msih trtutup .
"Eun jgn risau skrng eun dkt rumah .. hmm omma nak tanya mcm mana eun boleh kena buli mcm nie ??" tanya ommanya dgn muka yg risau .
Huieun mulanya trdiam tp mendpt keberanian utk brsuara bila melihat ommanya mula menangis . "Omma ullijima .. Eun xnak omma risau sbb tu Eun xnak bagitau psal prkara nie .. hmm omma boleh x kalau Eun nak pindah ckolah ?" tanya Eun sambil mengesat airmata ommanya .
"Boleh syg .. Eun ckp je Eun nak pindah dkt ckolah mana nanti omma uruskan semuanya .." jwb ommanya dan mengenggam tgn Huieun dgn erat .
"Hankuk High School .." kata Huieun lemah .
Mata ommanya trbeliak bila mendngr kata² Huieun itu . "Jinjja ?! Eun tau kan yg ckolah tu khas utk namja je ?" kata ommanya dgn nada yg xpercaya .
"Ye Eun tau psal tu tp jebal omma Eun nak brskolah dkt skolah yg ada yeoja .. jebal omma .." rayu Eun dgn mata yg berair .
Puan Song mengeluh dan meraup mukanya dgn kasar sebelum menjwb kata² anak perempuan tunggalnya itu . "Kalau tulh yg Eun nak omma akn cuba bincang dgn ahjusshi kamu utk uruskan semua nie tp janji dgn omma yg kamu akn jaga diri kamu baik² bila dkt sana arraseo ?" ommanya membuat pinky promise .
"Nae omma Eun janji Gomawo omma ! Saranghae .." Eun mencium pipi kanan ommanya .
"Nado saranghae Eun .." ommanya memeluk Eun dgn lebih erat .
Skip~
Skrng penampilan Huieun telah pun berubah sepenuhnya .. rmbutnya pendek spt namja dan prwatakannya juga diubah sehingga ada yeoja yg cuba utk mendekati Huieun ..
[At Hankuk High School]
"Hari nie kamu akn mendpt seorg rakan baru .. Hijae sila msuk .." kata Saem Ryeowook kpd Huieun yg brdebar² menunggu diluar klas .
Huieun mula brdebar bila semua mata didlm klas itu memandangnya . "Annyeonghaseyo Song Hui .. erk Song Hijae imnida .." sapa Huieun dgn suara yg trketar² .
"Wuu !" jerit semua pelajar didlm klas itu .
"Senyap ! Hijae kamu boleh duduk disblah Jin .. Jin sila angkat tgn kamu .." arah Saem Ryeowook .
"Sini new student .." Jin melambai²kan tgnnya kpd Huieun dan Huieun terus mengambil tmpt disblah Jin .
Saem Ryeowook memulakan sesi pengajarannya .. Jin yg melihat Huieun hanya mendiamkan diri terus menegurnya ..
"Kau sama dorm dgn siapa ?" tanya Jin yg memandang tepat kearah mata Huieun .
"Saya tinggal dkt dorm no.29 tp saya xtau siapa roommate saya .." jwb Huieun dgn tenang .
"Jinjja ?! Hey kookie dia roommate baru kaulh !" kata Jin kpd Jungkook yg duduk didpan mereka .
"Kau ? Hmm boleh thn .." kata Jungkook selamber dan dia terus memusingkan badannya semula kedpn .
"Nae .." balas Huieun dgn senyuman .
Huieun/Hijae Pov
Jungkook ? Hmm hensem .. aku hrp dia lyn aku dgn baik as his roommate sbb aku xnak prkara yg aku takuti berulang balik ..
Lamunan aku trsentak bila Jungkook mula menegurku .. "Nanti aku nak kau kemas bilik tu arraseo ?" kata Jungkook dan aku hanya trdiam kerana msih trkejut dgn kata²nya ..
End Pov~
"Good Luck bro .." kata Jin sambil menepuk² bahuku .
"Good luck ? Apa mksud dia ??" kataku yg msih keliru .
Yeay siap akhirnya chap 1 🎉 enjoy it readers 😊 jgn lupa vote n comment ye 😘 nie ff unnie yg ketiga soe kalau xbest n hambar 😔
YOU ARE READING
[COMPLETED] Falling In Love With Namja ??[BTS Malay Fanfic]
Fiksi Penggemar@2017 _I just need you and some sunsets_