10. A c c i d e n t

12 1 0
                                    

... si le da drumul lacrimilor amare . Plange pe umarul meu , eu nestiind ce sa spun . Nu ma gandeam ca tine atat de mult la el . Prima data cand i-am vazut pe amandoi intr-o incapere mai era putin si incepeau sa arunce cu ce au la indemana unul in celalat . Gloria chiar plange si sufera dupa el. Deschid gura sa zic ceva dar o inchid la loc crezand ca nu e momentul si nici situatia potrivita .

(......)

Stau aici deja de doua ore cu Gloria asteptand sa soseasca parinti ei . A vorbit cu ei la telefon , spunand ca vin cat de repede pot . Doctorul iese din salonul lui cu o fata eutra . Nu stiu ce gandeste sau ce simte dar sa speram ca e de bine. Se opreste in fata noastra deschizand gura ca pentru urmatoarele secunde sa se auda o voce groasa dar blanda :

- Familia lui Adam Wilsson ? Intreaba doctorul. De parca n-ar stii. Asta ma enerveaza la doctori .

- Da , raspunde Gloria cu un glas stins , s-a intamplat ceva grav ?

- Domnisorul Wilsson este bine , desi , a avut un impact destul de mare . Daca doriti puteti sa mergeti in salon sa il vedeti.

- Delia , vino cu mine , nu vreau sa merg singura .

Aprob cu o miscare din cap , intrand amandoua in salon . Un Adam plin de bandaje se afla in fata mea , nerecunoscand-ul la cum arata. Gloria se sperie si incepe iar sa planga. Adam deschide ochii uitanduse confuz.

- Ai venit . Gloria te dai putin la o parte.

Ma uit confuza la el . De ce il intereseaza daca am venit sau nu . Nu eu am plans . Nu eu am suferit . Nu eu sunt speriata sau socata.

- Cu mine vorbesti ? Afirma dintr-o miscare a capului . Ii zici Glorie sa se dea ? Afirma iar. Cred ca te-ai lovit cam rau la cap. Ar trebui sa o strangi la piept pe sora ta care de cand ai ajuns in spital plange incontinuu. Nu eu pleng . Eu sunt aici ca sprijin pentru ea . Bine . Imi esti prieten si tin la tine dar revinoti nene . O vezi cum arata . Arata asa din cauză ca tu nu esti atent in trafic. Seriao , nu am nimic cu tine si sa sti ca nu ma intereseaza ca esti pe patu' de spital , dar pe bune , a plans , e speriata , e ingrijorata . Pe bune acu . O vezi ? Zi , o vazi ?
Uite asa am zis tot ce ma apasa. Poate am fost rea dar o merita. Vreau niste explicati de la el , si o sa le obtin . Vreau sa stiu de ce a condus beat si de ce a baut. O sa aflu eu si o sa am grija ca nu se va mai intampla. Se uita ca bou la poarta noua . Sa vorbeasca odata. N-are gura . Ok . Nervi .

Unu , doi , trei , patru , cinci.. zece. Mai bine , Delia , mai bine.

- Raspunde dracu' odata ! Ma rastesc la el.

- Da o vad . Dar sigur se preface. Nu da pe mine nici doi bani. E o prefacuta .

Gloria se uita socata la el si paraseste incaperea. Ies si eu dupa ea dar nu e .

- Zeak , dute dupa ea . Ai grija sa nu faca vreo prostie.

Intru inapoi furioasa si pregatita sa il bag in coma. Cum poatr sa zica asa ceva . Ma duc anga patul lui si ii ddau o palma cu toata puterea mea . Icnesti si in epe sa strige la mine in fata cu tupeu pe care sincer , nu al trebui sa il aiba.

- Esti nebuna ! Ce dracu' faci . Dupa ce ca sunt in gips ( seper ca asa se srie ) , mai si dai ca isterica.

Ii mai dau una fara sa imi pese ca il doare. O merita.

- Nu eu sunt nebuna aici . Tu esti ala . Esti un jeg . Ai vazut-o cum era. Nu cred . Esti prea orbit de orgoliu.

Nu mai zice nimic dar in schimb peste linistea care domina se aude o bubuietura. Eu ma speri si oes val vartej afara unde o baltoaca de sange e in fata mea. Gloria e intinsa pe tot asfaltul si o gramada de oameni se strang in jurul ei. Aleg pana inautru unde chem un doctor dmsa o ajute.
Stiu ca nu e momentul , dar o sa ii spun jegului ala ce a facut. Intru in salon unde el manca linistit. Cu lacrimi in ochii iau paharul ce se afla pe o noptiera si il pun in cap .

Simțim  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum