.... era cat pe aci sa ii de-a un pumn daca nu l-as fi oprit eu .
- Stai ! Hotarata pe mine ma pun in fata lui , asteptand sa imi primesc pumnul , dar nu , fara pumn ? Deschid ochii sa vad e se intampla si Adam sta cu bratul in aer . Nervos .
- De ce ? Nu m-ai esti suparta pe el ? Sa nu imi spui ca l-ai iertat ?
- Pai... ezit sa raspund , dar trebuie , ... pentru ca a fost o neintelegere , si nu mai sunt suparata pe el e si imi pare rau ca te-am dezamagit dar , da , l-am iertat .
- Ce ? El stie ca daca nu eram eu la volanul acelei masini pitei fi in spital si cui i-ar fi pasat de tine ?
- Putei sa fi unde ? Nu mai stiu ce sa zic , stau si ma uit cand la unul , cand la altul .
- In spital , spune Adam nelasandu-ma sa vorbesc , stiai ca a plecat de acolo si plangea sa nu mai zis ca era sa o calc .
- - Termina-ti amandoi . Adam esti un prieten bun si mersi ca ai stai si m-ai ascultat , dar chiar il iubesc si nu pot sta fara el . Stai linistit e calmeazate e stiu sa imi i-au apararea singura. Iar cat despre tine , arat cu degetul spre Zeak , poti sa imi spui si mie ce faci si sa nu ma lasi cu ochi in soare , decat spunandu-mi ca ai treaba . Acum puteti eca amandoi .
Nimeni nu mai spune nimic si pleaca amandoi cu coada intre picioare . Ma asez la masa unde Mela nu mai e . Platesc nota si plec spre casa . Ajunsa deja acasa intru dar mama nu e . Ma duc in bucatarie si gasesc un bilet pe frigider care se pare ca e de la mama si Brendon .
" Delia , eu cu Brendon am plecat pentru o saptamana in delegatie , stiu ca nu trebuia sa plec si eu dar am ocazia sa imi vizitez o prietena buna . Bani ii ai pe cardul tau , mancarea e in frigider si sa speram ca nu arzi casa . Mama te iubeste si sa fi cuminte !
Cu drag :
Mama si Brendon !"
Ok. Sunt singura pentru o saptamana. Ce as putea sa fac eu singura . Nimic . Asta e raspunsul .
Ma indrept spre camera mea unde directia principala e baie . Am nevoie de un dus . Imi las hainele sa alunece de pe mi.e intrand sub jetul de apa care acum in incalzeste fiecare bucatica din corpul meu firav stau acolo , cred de doua ore si ma gandesc . Imi este teama de ce s-ar putea intampla cu mine . Sunt distrusa acum si in celalalt moment zambesc . De la un timp in coace imi schimb starea de spirit pe zi ce trece .
Ma hotarasc sa oes intr-un final din dus . Ma acopar cu un prosop alb si merd spre saltarul cu lenjerie . Imi iau o lenjerie neagra , acum , uitandu-ma cu ce ma pot imbraca . Imi iau un tricou alb cu i.scriptia " SORYY " pe el , blugi negri si sunt gata . Ma indrept patul meu ca sa dorm putin dar pe el se afla o cutie mare , albastra , cu o fundita rosie din catifea si un biletel albastru pe care , s-ar parea ca e de la Zeak ." Imi pare rau pentru tot ce ai crezut despre mine cand m-ai vazut cu ea in parc , imi pare rau ca te-am facut sa suferi , imi pare rau ca inca te fac sa suferi e dar eu te iubesc si nu pot sa traiesc fara tine . Sper sa iti place ce ileste in cutie. Daca m-ai iertat sau ti cat de putin la mine , te rog sa vi pe malul lacului. Te iubesc si chiar te astept diseara la ora 20:00 .
Cu mult drag iubitul tau Zeak "Ok. Cand a intrat in casa mea si cum . Cu frica deschid cutia in care se afla o rochie superba . Era albasta. ( vedeti in poza , nu stau sa o descriu )
O inbrac repede vazand ca mai am doar 30 de minute la diapozitie . Ma grabesc sa ma machiez si asa reusesc decat sa imi trag o line de tus destul de groasa , rimel , rujul meu de noanta🔼Eternal Flame 🔼, corector si sunt gara . Imi indes intr-un plic albastru , telefonul , bani , castile , guma si alte porcari si sunt gata. Cobor la parter de unde imi iau o pereche de pantofi :
CITEȘTI
Simțim
NezařaditelnéTotul e posibil , iar asta ne învață o adolescenta care trece prin suferință , iubire iar mai pe scurt , prin viață.