-Tanıtım-

34 2 1
                                    

Merhaba yeni kitabımın kısa bi tanıtımı yakında karakterlerin tanıtımı gelicek hadi başlayalım..
(Multi melis)

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Ah sabah kalkmak çok iğrenç evet beni uyandıran bir zırrr diye çalan alarm değil yada..
'Günaydın tatlım kahvaltı hazır aşağıda bekliyoruz' deyip anlımdan öpen bir annemde yok yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim rutin işlerimi yaptıktan sonra bugün okul olduğu için siyah kot pantolanla kırmızı bir gömlek giydim.
Hemen saçımı at kuyruğu yapıp gözlerine eyeliner sürüp hafif renk veren parlatıcı sürdükten sonra aşağı indim evet aşağıda beni bekleyen bir kahvaltı masası ve babamla annem yoktu..
Ah nedenmi?şöyle bir özet geçmek gerekirse annemle babam
Cok kavga ederdi ve yine kavga ederken arabadalarmış ve trafik kazası sonucu ikisinide kaybettim ama artık çok üzülmüyorum zaten yaşadıklarındada bana bir sevgileri yoktu.Sürekli kavga ettikleri için bana vakit ayırmazlardı.Yani ne anne nede baba sevgisi görmeden koptum onlardan..Şimdi ise onlardan bir ev bir araba ve birde bankada biraz para ben okulumu bitirip iş bulana kadar yetecek bir para kaldı.Birde babamın Goldingi bana kaldı .Ama ben bakmıyorum zaten istesemde bakamam.Oyüzden holdinge amcam bakıyor holding benim olsa da ben okulumu bitirene kadar normal kızlar gibi olucağım..

Herkese merhaba kitap işinde biraz acemiyim oyüzden hataların olursa affedin..

Küçük SıçanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin