*Küçük Sıçanım

17 3 0
                                    

Arkadaşlar direk tanıtımdan girdim çok uzatmayacağım öpüldünüz..
(Multi Savaş)

Okula gittikten sonra ,çok sevdiğim arkadaşım olan Esin,i görünce
Koşarak yanına gittim.
''Günaydın güzellik''
''Günaydın çirkin''
Evet biz böyle anlaşıyorduk ne kadarda güzel bir dostluk..

"Ha Bu arada okula yani bizim sınıfa yeni biri gelmiş veee erkek,çok yakışıklı diyorlar"

"Neden gelmiş"
Umursamazca sorduğum soruyla Esin kafasını "bundan olmaz" der gibi sallayıp konuşmasına devam etti..

"Tam olarak bilmiyorum ama sanırım eski okulunda kavga etmiş ve okuldan atılıp bu okula gelmiş"

"Belalı tip yani??"

"Bilmem"

Konuşarak sınıfa girdiğimizde yeni olan çocuk benim yanıma oturmuştu hadi ama orada Esin oturuyordu..
Bende hiç istifimi bozmadan yanına çantamı sertçe bırakıp karşısına dikildim..

"Merhaba ben Melis"

"Hıhı bende Savaş"

Bunu okadar umursamazca söylemiştiki benim umursamazlığımı tek kalemle silmişti hödük

"Sanırım sıraları karıştırmışsın çünki orada arkadaşım oturuyordu"

"Hayır karıştırmadım"
O sırada Esin çantasını arka sıralardan birine koyunca sinirlenmiştim ve ağzımdan emir kelimeleri çıktı..

"Kalk sıradan"

Sabah kahvaltıda yürekmi yedim lan ben bune şiddet bu celal
Karşımdaki hödük ayağa dikilip bana baktığında tırsmadım desem yalan olur.boya posa bak maşallah ..

"Sen bana emir mi veriyorsun"

Sinirle üzerime tıslayıp bana bakıyordu işte şimdi bittin Rana ama ben dururmuyum tabiki hayır..

"Evet"

Kaşlarını daha çok çatıp
Tam ağzını açacağı sırada matamatik hocamız Ahmet hoca namıdiğer Ronaldo sınıfa girdi.
Evet Ronaldo.. neden diye soracak olur sanız 35 yaşındaki adam daha top oynamayı bilmiyor bizim sınıfta bu lakabı taktı ve bütün okula yayıldı.

"Günaydın gençler"

"Günaydın hocam"

"Oturun"

Biz hala Savaş denilen öküzle kaşlarımız çatık ayaktaydık sonunda hoca bizi görüp

"Otursanıza gençler"

Deyince ona sinirli bir bakış atıp yanına oturdum..

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
33 dakikadır Ronaldo hiç susmadan ders anlatıyodu tabi sınıfın yarısı uyumuş yarısıda konuşuyordu.Savaş'a baktığımdaysa bana bakıyordu tabiki kaşları çatık bir şekilde bende ona döndüm ve..

"Biraz daha bakarsan gözlerin çıkıcak"

Diye fısıldadım kaşları gevşeyip küçük ses tonunda bir kahkaha atınca çok tatlı oluyordu.Ona bir baktığımda kahve,rengine aşık olacağım kadar güzel kahverengi gözleri ufak ve biçimli burnu küçük dolgun dudakları herzaman çatık kaşları yani çok...yakışıklıydı.

"Biraz daha bakarsan gözlerin çıkıcak"

Deyip beni taklit etti.Ahh çok ukalaydı..

"Ukala"

Deyip önüme döndüm...

Tüm günümü can sıkıcı bir şekilde geçirmiştim ve Savaş denilen dağ öküzü sürekli beni gıcık edip durmuştu.Beyseki bu son dersti ve bitmesine 3 dakika kalmıştı kurtulacaktım sonunda..
Zil çaldığında hemen çantamı alıp kapıya doğru ilerledim birden kolumdan tulunca o kişiye döndüm bu...Savaş'tı ve sınıfta sadece Esin vardıy..

"Bıraksana beni dağ öküzü"

Diye bağırdım bana bakıp kulağıma eğildi sıcak nefesi boynuma çarparken bir değişik  olmuştum.

"Bidaha bana emir verme ve...bağırma güzellik"

Onu ittim ve,

"Ya emir verirsem ve bağırırsam ne olur "

"Bak güzelim uzak dur benden "

"Nedenmiş o"

"Çünki ben kötüyüm,senin kitaplarda romanlarda okuduklarından ama sen ne bilirsinki küçük bir sıçandan başka bi şey değilsin"

Deyip gitti ben öyle dururken sessizliği bozan Esin oldu..

"Sıçan mı?"

Selam:) işte ilk bölüm beğendinizmi??
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!! Yeni bölümde görüşmek üzere**
(Arkadaşlar yeni bölüm gelmesini istiyorsanız yorum olarak yazın yoksa yazmayı düşünmüyorum;*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük SıçanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin