Platonik Aşka Son Mektup...

18.6K 119 18
                                    

Özür dilerim... Haklısın her şey benim hatam , sana kızamıyorum çünkü senin yerinde olsam bende sevemezdim beni.Kafanı karıştırdığım için üzgünüm çünkü bana düşüncelerimin aptal bir hayalden olduğunu tekrar hatırlattın ve kendime geldim teşekkürler.

Çok teşekkürler , insan ne olduğunu unutmamalı derler.Bir ara o kadar hayal kurmuştum ki geceleri ,gerçekten kim olduğumu unutmuştum , kaybetmiştim kendimi çünkü orası saf ve temizdi ve sen , sen hayallerimdeki gibiydin gerçektin sanki.Sonra fark ettim ben seni seviyor muyum ? Bu soruya nefes almadan düşünmeden evet derdim kesinlikle çok seviyorum seni kendimden çok fazla seviyorum abartıyorum.Ben çok kaybolmuşum , seni hayallerimdeki gibi zannetmişim , masallardaki mutlu sonlara fazla kendimi kaptırmışım ve sen uyandığımda seni gerçekten yanımda hissettiğimde kalbin benden ne kadar uzak olsa da seni görebilecek mesafede olduğumda bunu yüzüme yüzüme çarptın.Sevmediğini , bir aptal olduğumu , salak küçük bir kızdan farkım olmadığını , her şeyin bu kadar basit olmadığını anlattın.Oysa ben seni dinlemiyordum çünkü gözlerime o kadar kalın kara bir perde inmişti ki görebildiğim tek sendin.Arkadaşlarımı umursamadım çünkü seviyordum işte anlayamazlardı.Bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim.Güzel olmadığımı biliyorum veya sevimli olmayabilirim ama öbürlerinden bir farkım vardı ben sadece seni seviyordum.Seni anlıyorum , gerçekten seni anlıyorum.Bana aşık ol diyemem sana çünkü bu sözle betimlenebilecek kadar basit değil sadece umudum vardı , belki de bir hedef denmeli ya da takıntı.O kadar fazla kendimi kaptırdım ki kim olduğumu unuttum.Üzgünüm platonik aşkım , her zaman gözlerimi üzerinde hissettiğin için üzgünüm , kafanın etini yediğim için , saçma davrandığım için , senin yanında saçmalayarak kekeleyerek seni sıktığım için çok üzgünüm ama en çok kendimden özür dilemeliyim sanırım kendimi aptal boş olmayacak hayallere zaptettiğim için üzgünüm.Unutmak  ... Komik geliyor unutmak ... Her gece hayaline sarıldığın birini unutmak , kalbinin sebepsizce hızlı hızlı atmasına sebep olan birini unutmak , ona yaklaştığında nabzının ölü bir insanınkinden farklı olmasını sağlayan insan.Unutmayacağım ama alışacağım ve yemin ediyorum bu saçma oyundan çekiliyorum.Çünkü çoktan kaybetmişim zaten.Beni sevmediğin için kızmıyorum sadece yanlış kişiyi sevdiğim için kendime kızıyorum.Bir daha karşına çıkmamak için özen göstereceğim hem kendim hem de senin için.Tekrardan bana gerçekleri hatırlattığın için teşekkürler.Kısaca seni seviyorum ama merak etmesen de söylemek isterim ki unutmuyorum ama sanırım yavaş yavaş alışıyorum , derin bir yaranın kapanması kadar yavaş yavaş...

Platonik Aşka Son Mektup...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin