Přespávačka.

1K 31 4
                                    


Co když jsem ho nějak naštvala? Nebo mu něco udělala nebo nevím. Chtěla jsem za ním jít ale Nash mi poradil ať ho dnes nechám a jdu za ním třeba zítra. Furt mi to ale nedávalo. Radši jsem si šla udělat sprchu a pak si sedla do postele a zapla si notebook. Najela jsem na Facebook. Koukla jsem se kdo je online a hned mi bouchlo do očí "Matthew Espinosa je online". Zkusila jsem mu napsat.

E: Mattyy? Děje se něco?:O

M: Nic.

E: Tak proč jsi mi to nebral?

'Zobrazeno 17:45'

Hmm.. tak asi nic. Najela jsem na youtube a koukla jsem se na viny od kluků. Aspoň něco mi zlepšilo náladu. Najednou někdo zaklepal na dveře. "Ano?" aha, byl to Hayes.

"Proč tam nejsi s klukama?"

"A proč tam nejsi ty Emm?"

"Nemám náladu."

"Proč?" řekl vyjeveně.

"Matt je nějakej divnej. Přemýšlím že za ním půjdu."

"Matt bude v pohodě. Nash má pravdu, jdi tam až zítra kdyby se tady neukázal. Pojď radši za námi." usmál se na mě.

"Kdyžtak potom přijdu." pokusila jsem se o usměv.

"Tím pádem tu budu ještě s tebou. Nechci aby ses trápila sama."

"Děkuju Hayesi."

Po chvíli jsme šli teda dolů. Nikdo si nás ale nevšiml. Toho jsme se s Hayesem ujali, Hayes si vzal Nashe a já Gilinskyho. Chytili jsme židle a škubnutím jsme je odtáhli dozadu, takže ti dva spadli na zem. Všichni se začali tak hrozně chechtat. Ale stejně tady chyběl Mattův pisklavej smích. Kluci si vzali zpátky svoje židle a s Hayesem jsme si taky sedli. Začali jsme řešit co bychom mohli natočit. Někoho napadlo závody, kdo sní první konzervu s okurkami, někoho zas že na sebe budou sypat ty největší blbosti. Prostě padlo hodně nápadů. Jenže většinou když se něco natáčí tak ta hlavní trojka je zrovna Nash, Cam a Matt. Začalo se teda hlasovat co se bude natáčet a kdo tam bude. Zvítězili teda ty blbosti a Nash s Cameronem. Teď mě zrovna napadlo, když už se začíná stmívat a je vcelku dobrá nálada že bychom si mohli opéct špekáčky. Šla jsem pro ně teda do kuchyně. Cam šel do budky pro klacky, na kterých to většinou opékáme a Jackové se snažili udělat oheň, to jim moc nešlo.


Většina už měla pár v sobě, jenže ty ostatní po sobě začali házet. Taky po sobě začali stříkat kečupem a hořčicí. Já jsem se k nim přidala. Zachvíli se rozezněl zvonek. Utíkala jsem se smíchem otevřít. Stál tam Tay.

"Ahoooj! Co ty tu? Jak ti je?" hned jsem na něj vybalila a obejmula ho na přivítání.

"Moc otázek na mě." Zasmál se.

"Ale tak doma mě to už nebavilo. Šel jsem se trošku projít a slyšel jsem u vás křik, tak mě napadlo že bych se připojil jestli by to nevadilo." usmál se.¨

"Proč by to vadiloo?! Já tě tady ráda vidím! Pojď dál!"

Pustila jsem ho dovnitř a utíkala přes obývák na zahradu a zakřičela aby mě všichni slyšeli.

"Hááádejtee kdo se za námi přišel podívaat?!"

Ze dveří hned vyšel Taylor. Všichni ho začali zdravit a pak se rozjela pořádná zábava! Ale trochu mě mrzelo že tu není ten Matt, ale tak jeho problém. On mě ignoroval. Dnes už ho nebudu řešit. Nechci.

Parta snů.Kde žijí příběhy. Začni objevovat