Matt.

991 31 4
                                    


Už se chýlilo k obědu, tak všichni až na Griery šli domů. Hayes a Nash měli v plánu u nás obědvat. U nich doma nikdo není a oni jsou neschopní, teda ještě se musí stavit pro Sky ale přijdou k nám. Hrozně se na Sky těším.


'Crrr' . Běžela jsem ke dveřím a otevřela jsem je. Hned se po mě vrhla malinká Sky.

"Ahooj zlatíčkoo! Taky tě ráda vidím!" usmála jsem se na ní a dala jí pusu do vlasů.

"Čau klucii." usmála jsem se i na ně.

Se Sky a Hayesem jsem šla ke mě do pokoje a Nash by s Camem u něj. Sky si s sebou vzala barbie takže jsme si hráli. Hayes byl Ken a Sky krásná princezna a já byla sestra od princezny.

"Oběěd!" zavolala na nás mamka.

Hayes vzal na záda Sky a hráli si na letadlo které musí doletět do kuchyně. Já šla s Camem a Nashem. Po obědě jsem šla dát Sky ke mě do postele aby se vyspala. Zazpívala jsem jí básničku a ona usla. Opatrně a potichoučku jsem šla z pokoje abych jí neprobudila a podařilo se mi to! Šla jsem dolů za klukama k televizi. Dívali se tam na TopGear, nic pro mě. Vzala jsem si mobil a projela jsem Facebok, tam nic nového, na twitter jsem napsala 'Guys after lunch' a vyfotila jsem spícího Camerona, Nashe na mobilu a Hayese jak si fotí Camerona. Přidala jsem to tam a už začaly lítat like, komentáře 'I love you!' , 'Aww..' a tady toho typu. Myslím že se všichni chápeme. Potom jsem se šla kouknout i na snapchat. Zachvíli mi přišlo 'notmatteespinosa send a snap' . Najednou mi uplně začalo být srdce. Otevřela jsem ho a tam byl on jak brečí a k tomu "I'm so sorry". Hned jak ten snap skončil musela jsem něco udělat.

"Hayi?"

"Ano?" a koukl na mě asi tím nejroztomilejším kukučem.

"Pohlídej ty dva tady a Sky. Musím jít něco vyřídit. Hned jsem zpátky. " Všichni víme že to hned nebude. Nebo aspoň já si to myslím.


Šla jsem se teda obout, popadla klíče, mobil a šla jsem. Až tak daleko zas nebydlí takže jsem tam byla zachvilku. Nádech. Výdech. Ty to zvládneš Emm! Zazvonila jsem. Otevřela jeho mamka, naštěstí je hrozně hodná a zná mě, takže mě pustila za Mattem. Rychle jsem vyběhla schody. Když jsem byla u jeho pokoje začala jsem se trochu třepat. co když mě vyhodí? Nebo řekne že už mě nikdy nechce vidět? Nebo něco takového? Mám fakt strach. Posbírala jsem odvahu a zaklepala. Když se ozvalo "Kdo tam?" otevřela jsem dveře. Koukla jsem na něj. Měl uplně rudé oči od pláče. Vstal z postele. Šlo na něm vidět že mě nečekal. Teď jsem vůbec nevěděla co udělat. Co říct. Jedno jsem ale věděla a taky jsem to hned udělala. Rozeběhla jsem se za ním a co nejvíc ho obejmula. Ze začátku to neopětoval ale potom mě obejmul co nejvíc to šlo.

"Měla jsem o tebe strach!" pošeptala jsem mu do ucha. Najednou se rozbrečel.

"Pššt. Nebreč Mattyy! Bude to dobrý! Neplač!"

"Promiň Emm. Je mi to hrozně ale hrozně líto. Taky se teď cítím jak ta nejvetší padavka." řekl hned jak jsme se od sebe odtáhli. Koukla jsem se mu do očí.

"Nejsi padavka! Je to v pořádku. Teď mi všechno hezky řekni a bude to v pořádku! Nemůžeš to v sobě furt dusit."

"Víš, j-já nemůžu." v posledním slově se uplně zlomil. Znovu jsem ho obejmula, protože jsem cítila že to potřebuje.

"Mě můžeš věřit Matte." usmála jsem se na něj.

"Dobře. Víš ten vrah co ti zabil tátu?"

"No?" rozbušilo se mi srdce.

"Nějak našel moje číslo a taky mě jednou zastavil. Na číslo mi napsal smsku ať se od tebe držím dál nebo se ti něco stane. Jak mě zastavil tak mi řekl to stejný. Nevěděl jsem co mám dělat protože jsem o tebe nechtěl přijít ale ani jsem se nechtěl přestat s tebou bavit. Potom jsem si řekl že bude asi lepší se s tebou nebavit než aby jsi umřela kvůli mojí blbosti." jak domluvil tak se mu jedna slza kutálela po tváři.

"Mattyy! Všechno se vyřeší neboj!"

"No já nevím Emm, radši by jsi měla jít domů. Nemůžeš tu být semnou." řekl hodně smutně.

"Ale já tu s tebou chci být! Ať se mi stane cokoliv tak ať ale chci tu zůstat s tebou!

"Emm.." ani to nedořekl a já mu věnovala polibek. Potom jsme se začali líbat. Byl to asi ten nejlepší pocit ze všech. Já nikdy nikoho neměla. Až teď.

"Miluju tě." dokončil to co chtěl říct.

"Já tebe Matte."

"Teď semnou pojď k nám! Už tam jsou asi všichni kluci. Bude se natáčet video." řekla jsem už veseleji.

"Když Emm, já nevím." koukl se na mě.

"Matthewe Lee Espinosa!"

"No joo, vždyť už jduu."

Cestou jsme se drželi za ruce a bavili o všem co se stalo když jsme nebyli ten den spolu. Já teda měla o čem vykládat. Když jsme došli před náš dům koukla jsem se mu do očí.

"Ty to zvládneš!" řekla jsem mu s usměvem a dala mu pusu.

Otevřela jsem dveře. "Jsem doma a přinesla jsem návštěvuu!" zařvala jsem aby mě všichni slyšeli. S Mattem jsme došli do obýváku kde už všichni čekali. Matt šel hned za klukama. Za mnou přišel Hayes.

"Já věděl že to zvládneš." usmál se a obejmul mě.

"Děkuju Hayi!" a objetí jsem mu opětovala. Hned jak jsme se odtáhli a usmáli se na sebe tak zamnou přišel Matt a chytil mě kolem boku.

"Ta je moje Hayi!" zasmál se.

"Klid, klid já ti jí neberu!" zasmál se nazpět.

Otočila jsem se na Matta. "Jak to zvládáš? v pohodě?" usmála jsem se na něj.

"S vámi to budu zvládat vždy dobře." a dal mi pusu do vlasů.

"Heleee Emm?! Je tu něco co nevím?!" řekl Cam.

"Noo, co máš na mysli?" zasmála jsem se.

"To.. jako ty aa on to?" divil se.

"Ano Came jako já aa on too." smála jsem se. Šel za mnou a obejmul mě.

"To ti to přeju sestřičko!"

"Hejj dnes je to moje sestra!" ozval se Tay a hned mě šel obejmout taky.

"Jak tak koukám tak jsem toho tady prošvihl dost." zasmál se Matt.



Hiii,

Dnes je to díl takovej hlavně o Mattovi

Snad vás nenaštvalo že se dali dohromady:D

Ale doufám že se vám díl líbil:3

Mám vás ráda <3

Klauda.

Parta snů.Kde žijí příběhy. Začni objevovat