Nákupy.

851 18 6
                                    


Někdo šel ještě do klubu, někdo jako já šel spát a někdo šel na notebook, nebo se koukat na televizi. Byl to hodně zajímavý den. Taky jsem hned usla.

Najednou mě probudilo bouchání a řev. Vstala jsem, šla do obýváku a tam Aaron spal u notebooku. Byt byl celkem velký a já se tam pořád nevyznala. Šla jsem za řevem. Konečně jsem je našla, Cameron, Nash, Hayes, Taylor a Carter tam tančili ještě s flaškou v ruce. Jackové byli ještě na chodbě, kde se pořád něčemu hihňali. Opřela jsem se o zeď a s pobaveným výrazem na ně koukala. Po chvíli si mě Gilinsky všiml a začal bouchat na Johnsona, ten se potom na mě otočil a zase se začali hihňat. Došla jsem pro ně a zavedla do jejich pokoje. Po fakt dlouhé době se mi podařilo jim vyzout boty a přesvědčit je aby konečně zůstali ležet v posteli. Chvíli jsem u nich seděla v křesle a byla na mobilu. Když už jsem slyšela pravidelné oddychování, zvedla jsem se a šla se kouknout za ostatními. Očividně Shawn s Aaronem vstali a ty ostatní opilce dali do postelí.


Pokoj, kde byl Hay s Nashem a Shawnem byl celkem klidný. Hayes i Nash spali a Shawn jako já kontroloval ostatní. Šla jsem si taky lehnout, přece jenom jsem byla hooodně unavená a ráno nás toho čeká ještě hodně. Vlastně asi ne, ale naštěstí se nám pobyt tady prodloužil.


Ráno jsem se probudila, než jsem vstala z postele, stihla jsem si ještě projet všechny sociální sítě. Naštěstí jsem vychytala pokoj s vlastní koupelnou, tak jsem toho hned využila. Osprchovala jsem se, trochu nalíčila, udělala si volný drdol a oblékla jsem si potrhané kraťasy a krajkovaný crop top. Dnes má být hezky. Už mi celkem dost kručelo v břiše, vyrazila jsem do kuchyně, kde už se šťastně Aaron cpal jídlem. Udělala jsem si cereálie s mlékem a k tomu pomerančový džus. Trochu jsme se zakecali, když jsme oba slyšeli někoho zvracet tak jsme se rychle zvedli a doběhli do koupelny, kde už zvracel Hayes. Bylo mi ho hrozně líto ale tak může si za to sám. Nemá být blbec.


Radši jsem odešla do pokoje, protože se v koupelně začal dělat hlouček lidí, kteří jen zvrací. Jediný co jsem dnes mohla udělat bylo to, že jsem jim dala prášek. S ostatním se musí poprat sami.

Je hrozně super, že tady zůstáváme ještě na týden, protože zítra slavím osmnácté narozeniny. Kdo by nechtěl slavit osmnácté narozeniny v NY?! Ještě když tady mám všechny kamarády. Teda až na Aaliy a Daniela. Ale tak co se dá dělat.


Už mě nebavilo sedět furt v pokoji, tak jsem si řekla že nějakou chvilku beze mě vydrží. Šla jsem si obout boty a vyrazila jsem ven. Chtěla jsem si jít někam na nákupy, takže první co jsem hledala byly nákupní centra a obchody. Moc dlouho mi to hledání netrvalo. Po asi dvou hodinách jsem zašla do nějaké místní restaurace. Dala jsem si tam nějakou jejich specialitu, ani nevím co přesně to bylo, ale bylo to dost dobrý. V klidu jsem si tam seděla, když najednou jsem slyšela dav křičících holek. Moc jsem to neřešila, ale jak jsem si všimla že do restaurace vešli dva nabouchaní chlapi, už jsem trochu zpozorněla. Hned za nimi šla nějaká holka v kšiltovce a tmavými brýlemi. Trochu se tu porozhlédla aby našla volné místo a protože já byla u jediného volného stolu, tak se rozhodli pro můj stůl. Už jsem dojedla, takže jsem se rozhodla že bych už asi měla jít. Hledala jsem v kabelce peněženku, když vedle mě najednou promluvil jemný ženský hlas.

"V pohodě, můžeš tady zůstat. Aspoň si nebudu muset povídat s těma nabouchanýma figurama, kteří ti za celý den řeknou jen dvě slova." pousmála se. Byla nádherná. Měla krátké černé vlasy. Obličej měla takový snědší s výraznými velkými rty a nádhernými oči, které dost zvětšovaly její oči.

Parta snů.Kde žijí příběhy. Začni objevovat