Erkekleri Anlama Rehberi (Basılmış Kitap)

4.8K 36 7
                                    

"Megan konuşmamız gerekiyor."

Megan Meade birasını tepesine dikti ve dudaklarının arasındaki kamaşı yere düşürdü. Kamışın yere düşmesiyle beraber kalbi çarptı. Gözlerini sımsıkı kapatarak anne ve babasının neden bu kadar erken döndüklerini düşündü .

Megan babasının dönen koltuğunda oturuyordu; "Bu içtiğim ilk biram ,gerçekten." diyerek koltuğu çevirdi ve onlara baktı. Ama onları gördüğü an, aldığı günlük şeker dozu hakkında konuşmayacaklarını anladı . Öyle ki daha ciddi bir şeyler vardı.

Megan' ın anne ve babası ,devlet tarafından tahsis edilen küçük evlerinin salonunda, yapmacık ve heyecanlı bir gülümseme ile dikilmişlerdi. Annesi, Texas 'ta gölgede bile kırk üç dereceyi bulan sıcaklıkta kolalanmış taşınmaya çalışıyordu ;babası ise boğazına kadar sıkıca düğümlenmiş gömleğinin yakasından kırmızıya dönüşmüştü.

"Oh,Tanrım." dedi Megan.

Islak bira bardağı yanındaki bardak altlığına koydu ve olacaklar için kendini hazırladı. Hayatı boyunca asker çocuğu olmuştu; bu yüzden duymak üzere olduğu sözleri tahmin edebiliyordu. Sadece haklı olmamayı diledi

Yüzünde zoraki bir gülümsemeyle babası; "Eşyalarını toplama zamanı geldi Kicker," diyerek haberi verdi."Güney Kore'ye taşınıyoruz."

Eveeet! İşte gerçekler. Megan bir an boşluğa düştü. İç organları ağırlıklarını kaybetmiş ve vücudunun içinde özgürce dolanmaya başlamişlardı sanki. Kusmamak için koltuğun kenarlarına o kadar sıkı tutundu ki parmaklarının boğumları bembeyaz oldu

"Ne?" diyebildi . Sesini çok uzaklardan geliyordu.

Gayet sıradan bir durummuş gibi; "Tayinimiz çıkalı çok uzun zaman oldu Megan , değil mi ?" dedi babası. "Heyecanlı olacak

"Heyecanlı mı? Bugün iş yerinde gaz maskesi filan mı test ediyodu acaba? Taşınacağı için heyecanlandığını kim düşünebilirdi ki ?

Megan' ın hayatı taşınmakla geçmişti zaten Almanya'da bulunan Amerikan üslerinden biri olan Rammstein 'de dünyaya gelmişti. Beş yaşındayken ilk kez biriyle arkadaşlık edecekti ki ailesinin Türkiye' ye tayini çıkmıştı. Birkaç sene erkeklerle futbol oynadı; en iyi arkadaşı Medha' dan Türkçe öğrendikten sonra başka bir yere taşındılar. Burası Megan' ın ileride ilk kez evi olarak benimseyeceği bir yerdi. Ortaokulu süresince hep taşındılar ; Colorado'daki Fort Carson' dan Kuzey Carolina' daki Fort Bragg' e ; ordan da Kansas' taki Fort Leavenworth' a. Hiçbir yerde gerçek bir arkadaş edinecek kadar uzun kalmadılar.

Ama burası Fort Hood' da, Megan evini buldu. Üç sene burada okuyabilmişti . Eyalet şampiyonluğu olan bir kız futbol takımındaydı. Yazılı sınavı geçince alınabilen acemi sürücü belgesini ise daha yeni alabilmişti ve gerçekten iyi bir arkadaşı vardı; Tracy Dale-Franklin . Ve bu sene okulun ilk günü Ben Palmer'la konuşacaktı. Kıyafetlerin şimdiden seçmişti ve söyleyeceklerini tam olarak 351 kez aynanın önünde tekrarlamıştı. Bu sene Megan 'ın senesi olması gerekiyordu. Peki neden bunlar oluyordu ?

Erkekleri Anlama Rehberi (Basılmış Kitap)Where stories live. Discover now