Olay

37 4 6
                                    

Seçil'in Ağzından:

Seçil markete gitmek için evden çıktı.Market Seçil'in evinden 2 sokak ötedeydi.Markete giderken birisi (bu kişi tanınmıyor.) Seçil'in kolundan tutup kenara çekti.

Seçil:Tanıyor muyum sizi?
Birisi:Sen beni tanımıyorsun ama ben seni gayet iyi tanıyorum.
Seçil:Tanıyor musunuz? Kimsiniz siz!
Birisi:Öncelikle bana bağırma.Hem benim kim olduğum önemli değil.
Seçil:Nasıl önemli değil?Sen bana söyle, önemli olup olmadığını ben karar veririm.
Birisi:Off kes konuşmayı da beni dinle.
Seçil:Benimle böyle konuşamazsın.Bana emirler veremezsin.
Birisi:Hala konuşuyorsun.Yeter! Öncelikle benimle geliceksin.
Seçil:Sen kimsin ki?Niye seninle geliyorum?
Birisi:Hala konuşuyorsun.Çok soru sorma!Beni takip et.
Seçil:Sen kimsin?
Birisi:Sus ve gel!
Seçil:Soruma cevap vermeyi düşün!
Birisi:Sus ve gel!

Sanki takılmış plak gibi "sus ve gel" diye tekrarlıyor.Bu kişinin kim olduğunu merak ediyorum.Aslında öğrenme çabalarına girerdim.Ama bu kişiyle uğraşamam.Çok sinir bozucu.Neyse, aslında onunla gitmeyecektim ama merak işte, meraktan gittim bende.Beni bir arabaya bindirdi.Şoför koltuğunun yanındaki koltukta birisi daha oturuyordu.Aslında o kişi tanıdık geldi.Ama tam yüzünü göremedim.Çünkü gözümü bağladı.O yüzden gittiğim yeri göremedim.

....

Evet, galiba geldik.Araba durdu.

Çocukluğum Her Şeyi BitirdiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin