Nerdeyim Ben?

42 5 6
                                    

Evet geldik ama nerede olduğunu bilmiyorum.Daha gözlerimi açmadılar.Arabadan indirdiler ve yürümeye başladım.Kapı gıcırtısı sesi duyuldu.Galiba kapı açıldı.Biraz daha ilerledikten sonra benimle konuşan kişi konuşmaya başladı.

Birisi:Şurada duran (parmakla göstererek) sandalyeyi getirir misin?

O kişi kim oluyorsa sandalyeyi getirdi ki beni sert bir şekilde oturdular.

Seçil:Yavaş be!
Birisi:Sen çok konuşuyorsun.Benim yaptıklarımı sorgulama!
Seçil:Sorgularım!Sonuçta benim canım yanıyor burada.
Birisi:Çeneni kapatıcak mısın, yoksa ben mi kapatayım?
Seçil:Gözlerimi açmayı düşünüyor musun?
Birisi:Düşünüyordum ama Vazgeçtim.
Seçil:Niye?
Birisi:Çok konuştuğum için olabilir mi? Susarsan gözlerini açıcam.
Seçil:Tamam be sustum.

Bu kimdi ya? Neredeyim ben? Niye gözlerim bağlı? Ne istiyorlar benden? Daha neler neler.Kafamda soru işaretleri vardı.Ben ne yaptım böyle? Niye ben onu takip ettim.Nerde olduğumu bile bilmiyorum ki.Gözlerimi açana kadar mecburen sustum.Yoksa susmazdım.Başını şişirirdim.

30 Dakika Sonra;

Gözlerimi açtı.Olamaz, bu olamaz! Onun burada ne işi vardı.Bu kişinin yanında niye duruyor?Bu kişi ile ne bağlantısı vardı?

Seçil:Senin burada ne işin var? Niye buradasın? Niye bunun yanındasın?
Birisi1:Bu seni hiç ilgilendirmez.
Seçil:Nasıl beni ilgilendirendirmez.
Birisi1:Gözlerini tekrar bağlamamı istemiyorsan sus.Konuya dönmek istiyorum.
Birisi:Konumuz sana tanıdık gelebilir.Konumuz"Açelya ve Ahu".Tanıdık geldi dimi.Şaşırdın galiba.Şimdi ne halt ettiğini biliyoruz.Hatırlıyor musun? Sen ve Alp, Ahu ile Açelya'ya bir plan yapmıştınız.
Seçil:Evet hatırlıyorum.Top oynamak için çağırdık.
Birisi:Top oybarken, bir bebeğe tip atmıştın.Herkese "Yanlışlıkla yaptım" falan yalanlarına inandırdın.Aslında bilerek yaptın.Peki bu planı niye yaptın.Sana ne kazandırdı?
Seçil:Ne mi kazandırdı? Birincisi, Dünya iki pislik'den kurtulmuş oldu.İkincisi, onların üzülmesini istiyorum.Üçüncüsü, hayatlarını zindan olmasını istiyorum.Dördüncüsü, onlar güzel bir hayatı hakketmiyotlar.Onlar hiç bir şey haketmiyorlar!
Birisi:Sende haketmiyorsun!Onlar her şeyi hakediyor.Onlar iyi insan.Sen onlara kötülük yaptın, onlar sana kaçıncı bir şans verdiler.Sen yine kötülük yaptım.Ama artık yeter, yapamayacaksın.

O bunları söylerken yavaş yavaş korkmaya başladım.Konuşmasına devam etti.

"Sen gidip doğrubolan her şeyi anlatıcaksın.Hatta beraber gidicez.Eğer yanlış bir kelime kullan, sonra olacaklardan ben sorumlu değilim!"

Gerçekten çok korkuyorum.

Seçil:Hayır asla böyle bir şey yapmayacağım.

Birisi "öyle mi?Sen bilirsin.Artık olacaklardan ben sorunlu değilim."diyerek üstüme yürümeye başladı.Çok korktum.Kendimi tehlikeye atmak istemiyordum.

Seçil:Dur! Tamam gidelim.
Birisi1:Her şöyle yola gel.Bu arada bunu kimseye söyleme, anladın mı?
Seçil:Tamam, kimseye anlatmam merak etmeyin.

Çocukluğum Her Şeyi BitirdiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin