#39

553 33 5
                                    

Foxy nie ma złych zamiarów

Istnieje teoria mówiąca, że Foxy nie ma wobec Mike'a złych zamiarów. Ponoć gdy biegnie do biura, chce się tylko spytać, czy wszystko z Mike'm w porządku. Ale z powodu uszkodzonego chipu głosowego, wydaje dźwięk Jumpscare, a Mike ginie z powodu zawału serca. Mimo iż teoria wydaje się sensowna, nie ma żadnego mocnego argumentu na potwierdzenie jej. Mimo tego, wielu ludzi wierzy w nią. Powstały nawet Creepypasty, ale Creepypasta to nic innego jak wymyślone historie i nie mają nic wspólnego z grą.

Jednak jeśli uwzględnimy fakt, że inne animatroniki również nas Jumpscare'ują, to będą dwie opcje: Pierwsza - Wszystkie animatroniki nas jumpscare'ują umyślnie oraz druga - Żaden animatronik nie atakuje umyślnie i ma uszkodzony chip głosowy. Druga teoria jest błędna, ponieważ Freddy śpiewa swój dżingiel, Chica/Bonnie jęczą w biurze i nawet sam Foxy, umie zaśpiewać w Pirackim Kąciku. Poza tym Freddy, Bonnie i Chica, są zadbanymi maskotkami w przeciwieństwie do Foxy'ego i nie powinny mieć żadnych usterek. W takim razie, jedynym sensownym argumentem jest teoria, że wszystkie animatroniki jumpscare'ują umyślnie w tym Foxy.

Jednak, gdy rozjaśnimy Piracki Kącik, kiedy Foxy go opuści, ponoć zobaczymy napis "I am a good fox" (z pol. "Jestem dobrym lisem"), ale to jest zwykły mit.

===
Twarze animatroników === Na początku gry FNaF 1 widać że pojawiają się twarze Freddiego Bonniego i napis ,, ITS ME "

pozostaje to niewyjaśnione

Fnaf- Ciekawostki 1 (Poprawianie Błędów)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz