Gdzie jest ciało Phone Guy'a?
Jego ciała nie można znaleźć nigdzie w pizzerii, przez co fani ustalili dwie teorie.
Kostium Chici
Popularniejsza teoria. Większość fanów twierdzi, że został włożony do kostiumu Chici. Dowodem tego może być widoczny czasem drugi rząd zębów w jej ustach. Pierwszej nocy Phone Guy mówi, że gdy człowiek założy kostium widoczne będą tylko jego oczy i zęby. Jednak drugi rząd jej zębów wygląda nierealistycznie i są to raczej zęby z jej endoszkieletu. Phone Guy mówi też, że animatroniki będą chciały wsadzić gracza do kostiumu Freddy'ego. Jednocześnie Chica ma już jeden endoszkielet w sobie, więc to nie miałoby sensu gdyby animatroniki chciały tam wsadzić człowieka. Inną przyczyną przez którą ludzie sądzą, że to tam jest ciało są dziwne dźwięki podobne do ludzkich wydawane gdy jest w biurze. Jednak Bonnie wydaje te same dźwięki. Logicznym wyjaśnieniem jest to, że ich mechaniczne głosy (oboje śpiewają, więc muszą jakieś mieć) się psują i muszą być naprawione.
Kostium Golden Freddy'ego
Inną popularną teorią jest też to, że Phone Guy siedzi w kostiumie Golden Freddy'ego. Można to przyjąć, ponieważ nie można zobaczyć w nim endoszkieletu. Dodatkowo pokrywa się to z faktem, że jest to kostium Freddy'ego, co daje prawdopodobieństwo wrzucenia tam strażnika.
Inne teorie
Istnieje również kilka mniej popularnych teorii, które opracowali fani. Jedna z nich mówi, że ciało Phone Guy'a zostało włożone do masek, które widać w Kulisach. W swojej ostatniej wiadomości prosi nas, żebyśmy czasem tam zaglądali, jednak z powodu swojej śmierci nie zdążył podać on konkretnego powodu, dla którego mielibyśmy tam zajrzeć
CZYTASZ
Fnaf- Ciekawostki 1 (Poprawianie Błędów)
De TodoW tej książce jest mnustwo ciekawostek na temat FNaF. To jest pierwsza część tej książki więc jak wam się podoba ta książka to zapraszam was na drugą część