O nimica toata

428 16 3
                                    

Din capitolul Anterior
..dau sa deschid usa ca mai apoi sa plec ...si cand deschid usa era ..Luck
-Tu? Intreb eu
-Tu ? Zice el
-Ce cauti aici ? Intreb eu
-Am venit la Jack !! Dar Tu?
-Aici locuiesc
-Cee?
-Da ,inchide gurita baietaș,faci balta.
Pov.Jess
Ies pe usa lasandu.l confuz .ma urc in masina mea si plec spre pista .
Pov Luck
Inchid usa incet ca sa nu auda ceilalti si merg catre masina mea.Ma urc in ea si urmaresc masina Jessicai .O vad ca opreste pe pista. Ce sa caute o fata ca ea,aici? O sa aflu.
Pov Jess
Ajung pe pista unde ma intalnesc cu Nick care ma astepta .
-Hei Jess!!
- Hei !! Zic eu plictisita
-De ce esti plictisita? Ma intreaba Nick
-Pai sti si tu ca o sa castig
-Da pai nu fi sigura ..uitate la tipul ala ,cu el vei concura ,a castigat toate cursele pana acum
-Nick,cu cine vorbesti acum? Ca cu mine te asigur ca nu. Credeam ca ma cunosti.
-Jess,nu te juca cu focul,ai grija. Omul nu joaca corect,e posibil sa te arzi,doar ti am zis.
Ma uit inspre tip si mi se pare putin cunoscut,sau poate ca Nick avea dreptate,da,ma joc cu focul,dar eu nu ma ard,fac parte din iad. Iadul danseaza dupa cum ii cant eu,nimic mai mult.

Pov Luck
Imi parchez masina intr.un loc retras si o urmaresec ...Vorbeste cu un tip ..cand ma uit mai bine imi dau seama ca e Nick,organizatorul. Imi iau ochii de la ea si in partea stanga il vad pe Mark cel mai al dracu mafiot ...O vad pe Jess cum se uita indiferenta la el.Oare ce cauta ea aici? Doar nu va participa! Nu o cred in stare. E doar o fetita.

Pov jess
Ma asez la linia de start si astept ca tipa in bikini sa dea startul ...START si flutura din steag
Tipul o ia in fata mea asa ca il las ,merg la 1 metru in spatele lui. In fața mea se afla o groapa,si inauntrul ei,apa,daca cazi,esti mort. Eu o ocolesc cu brio,apoi pur si simplu accelerez trecand pe langa masina adversa. Fumul masinii mele ii blocheaza vederea iar eu trec de start lasand ul cu mult in spatele meu. Ajunge intr un final si Il vad cum coboara din masina.
-Esti buna,fato,nu credeam ca o pustoaica ma poate intrece,dar m am inselat.
-Eh,se mai intampla....
-Mark
-ohh,da,Mark,eu sunt Jess,mi a facut placere sa concurez alaturi de tine
-Si mie pustoaico,si mie.
-Pai atunci ne mai vedem,cred.
-Sigur.
Pov Luck
O urmaresc in continuare cand vad ca se urca in masina si concureaza cu ..ăla .O vad cum il lasa sa o ia in fata ei dar dupa accelereaza si castiga cursa.O vad cum se duce la Mark si vorbeste cu el. Rade,ea rade,..cu el..nu se poate,el nu a mai zambit de mult,nici nu stiam ca poate. Mark e o personalitate foarte greu de invins,e orgolios,la fel ca ea. Varsta lui nu si arata chipul,omul are 36 de ani,dar arata de 25.Are elixirul tineretii.
O aud cum vorbeste cu cineva la telefon si ii spune ca vrea sa se intalneasca cu ei la depozit si ca ajunge in 5 min!

Pov. Jess
Plec de pe pista si ma indrept catre sediu,ajung la depozit in mai putin de 5 min. Cobor din masina si intru in depozit unde toata lumea ma astepta ca la armata.
-Buna !le zic eu
-Buna seara ,sefa ! Zic toti in cor
-V-am strans pe toti aici pentru a va intreba daca il cunoasteti pe acest tip,il cheama Mark!
Le arat poza care este proiectata pe perete .
Unul dintre ei zice:
-Sefa eu il cunosc ,a fost seful meu pana sa ajung aici,e un om destul de bun,ar face orice pentru familia lui.Din cate am inteles are o fica si un fiu,dar ia parasit cand cineva ia declarat razboi,si a trebuit sa ii ascunda.
-Ok,ciudat,chiar sunt curioasa,cautati si spuneti mi tot ce stiti despre el,vreau toate amanuntele,copii,casa,sotie,tot
-Am inteles,va vom anunta cand gasim ceva.
Pov Luck
O urmaresc pana la depozit si ma ascund dupa o lada cu..arme !! Ce dracu ce e ea? Vad cum toti oamenii stau ca la armata in fata ei . Cand aud ca i se spune sefa atunci imi vin multe ganduri in cap...gen : Cum unei fete ca ea,i se spune sefa! De ce? Mai si participa la curse ilegale! Wow
...Plec de acolo inainte sa plece ea si ma indrept spre casa ei si o astept sa vina .

Pov Jess
Ma urc in masina si pornesc spre casa .In fata casei vad o masina si un tip care sta pe capota ei ...ma dau jos din masina si cand ma duc langa tip vad ca e Luck .
-Luck ?
-Jess vreau acum tot adevarul ! Spune el putin nervos
-Ce adevar ? Intreb eu panicata
-Adevarul despre ce faci tu ..vrei sa.mi explici?
-Da' cine esti tu sa.ti spun adevarul? Spun nervoasa ..dau sa plec cand o mana ma prinde de mana.
-Nu pleca ! Zice el cu o fata dezamagita!
-De ce ?
-Pentru ca trebuie sa.ti spun ceva! Spune el
-Ce?
-Pai eu cam te.am urmarit
-Cee? De ce ai facut asta?
-Pentru ca mi se parea ceva ciudat la tine.
- Bine Luck !!
Aud cum usa de la intrare se deschide si pe ia ies baietii si fratele meu.
-ce cautati aici? Amandoi?
-Pai Luck ma urmarit
-surioara,se mai intampla
-Stiu,stiu,acum haideti in casa.

Ei intra rapid in casa si incep sa alerge ca nebunii pe holuri.
-Ce aveti de alergati atat? Sunteti nebuni?
-Da,dupa tine,striga unul dintre baieti,iar Luck devine rosu
-John,vrei sa te fac mustar? Il intreaba Luck pe John,se pare.
-Nu frate,iarta ma
-Gata,baieti,e traziu,defapt,e dimineata,haide ti la somn.
Toti se conformeaza si urca fiecare in camerele lor. Intru si eu in a mea,dar cand sa inchid usa si Luck apare in fața mea si imi spune ca nu are unde sa doarma.
-Luck,ce vrei?
-Pai stii,cum nu am unde sa dorm..ar fi bine sa ...
-Nu
-Pai nici n am terminat de zis.
-Stiu ce vrei sa spui
-A,da? Atunci ce vreau sa ti spun?
-Daca te las sa dormi cu mine.
-A,da,vad ca stii.
-Pa Luck
-Stai,Jess,chiar nu am unde sa dorm
-Ok,bine,am inteles idee,stii ce?aseaza te pe jos,da,acolo poti dormi.
-E bine si aici,decat deloc.
-Ia o perna,ii spun si ii arunc cu ea in cap
-Cand spui "ia" nu inseamna sa mi o arunci in cap.zice el suparat.
-mda,bine,cu alta ocazie o sa ti o arunc in fața.
-Bine,bine,noapte buna,pustoaico
-Noapte buna papusa.Ii spun si cad in lumea viselor.

Hey lume sper sa cititi in continuare ...e prima mea carte sper sa va placa
Media Mark.

PrincessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum