Intalnirea

309 12 2
                                    

Pov Jess
Frateeee soneria asta suna ca dracu .Ma ridic din pat si arunc cu ceasul si se opreste .Luck sa trezit si el de la zgomotul produs de mine...Ma indrept spre baie pt ami face rutina de dimineata si un dus . Dupa 30 min ies din baie cu un halat roz bombon pe mine .Luck se uita ca la masini straine la mine.Ma duc in fata dulapului si imi aleg o pereche de blugi negri rupti in genuchi si o bluza sub buric ,adidasii si geanta.

Ma machiez simplu,fond de ten ,tus,rimel,si un ruj albastru .Cobor jos unde il gasesc pe Luck stand cu fratele meu la barfit. Merg mai aproape si trag cu ureche :
"- Ba frate ,o mai stii pe Aly? Zice Luck
-"Curva liceului?"
-"Da !"sa dat la mine ! Daca afla Jess o bate ca pe roscata de ieri.
-Sper sa nu afle

Pov Luck
Aud usa cum se tranteste si pe ea iese Jess ...cred ca a auzit toata discutia . O s-o bata pe Aly atat de rau .. Pornesc masina dupa ea si accelerez ca sa o pot prinde din urma ..dar nu am reusit!!

Pov Jess
Ma urc in masina si merg cu 300 km /h .Ajung in parcarea liceului si turez masina incat toate privirile sa fie pe mine .Ma uit cum felele ma privesc urat si ALY .
Ma dau jos din masina si merg spre ea o apuc de gat si o imping spre peretele din fata noastra iar ea apuca sa zica:
-Ce am facut?
-Taci curvo ,stiu ca te.ai dat la Luck!! O sa te omor!
-Sa o vad si pe asta ! Zice ea indiferenta !
-Sa vedem daca mai esti indiferenta!
Scot pistolul din geanta si il indrept spre cap .
Ea se sperie ,asa ca isi cere scuze si fuge..Fix atunci vine Luck la mine . Il resping ,ma urc in masina si zbor pe sosea spre parc . Cobor din masina si ma asez pe iarba.

Pov Luck
O vad cum pleaca ,o urmaresc si merge spre parc.Opreste masina si se aseaza pe iarba .Ma duc langa ea si o prind de talie .

Pov Jess
Doua maini imi prind talia si ma saruta pe gat .Era Luck care avea o fata dezamagita .
-Jess imi pare rau!
-Nu ai de ce !
-Vrei sa iesi cu mine la o intalnire?
-Sigur ,mi.ar face placere
-Te astept la 20:00
-ok
Mergem acasa (fiecare la casa lui)si eu incep sa ma pregatesc ..
Imi iau o rochita alb cu negru

Si incep sa ma machiez simplu:fond de ten ,rimel,tus ,fard de pleoape negru si un ruj nude. Imi iau geanta tip plic in care imi pun telul,si pistolul.Cobor jos si imi iau la revedere de la fratele meu si ies pe usa.Ma duc in garaj si imi iau cea mai fitoasa masina care e un lamborghini galardo decapotabil si. Ma indrept spre casa lui Luck.El iese din casa si cand imi vede masina efectiv ramane cu gura cascata. Ii invit in masina iar el se pune pe locul din dreapta.Pornesc zburand pe sosea spre cel mai elegant restaurant . Ajung in 5 minute ,ma dau jos din masina iar toate privirile sunt pe mine ,si pe Luck ...dar mai putin ..a,da si oe masina lool:))
Intru in restaurant de mana cu Luck si ne asezam la o masa libera.Imi comand o cafea si ceva de mancare ...Luck scoate din buzunar o cutie mica rosie de catifea si mi.o intinde .O deschid si in ea vad un inel cu o pietricica din diamant. Mi l  pune pe deget si imi zice :
-Vrei sa fi iubita mea ?
-Daaaa !!! Tip eu
Si ne.am sarutat. Peste putin timp el se duce la baie. Il astept de 20 de min si nu mai vine..Merg dupa el la baie cand aud niste gemete ...Trag cu ochiul cand il vad ca si.o trage cu alta. Scot pistolul din geanta si trag chiar in perete langa ei sa ii sperii putin. Cand ma vad se imbraca repede iar eu vin spre ei si ii pun pistolul la cap ei.Tipa incepe sa tipe iar eu ii dau un picior in burta de cade pe jos ,dupa ma duc la el ..il iau de gat si il lipesc de perete iar apoi plec si ma indrept spre masina. Ma urc in ea imi scot o tigara din pachet si incep sa inhalez fumul..ma linisteste . Conduc cu viteza si simt cum ma linistesc. Ajung acasa ma urc in camera mea ,ma schimb si adorm ci greu.

PrincessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum