Pov Jess
Ma trezesc de dimineata plina de viata pentru ca azi am 3 curse yeey la care se iau 100000 de euro si 2 masini .Cursa este diseara la ora 20:00-00:00 la care foarte multi incepatori participa.
Ma indrept spre dulap imi iau o pereche de blugi negri si un maieu gri pe care scrie MAFIA cu alb. Ma machiez putin ,dupa imi iau geanta in care e telul,castile si pistolul.Cobor jos imi iau cheile de la masina si deschid usa ...in fata mea sta curvarul de Luck cu o fata de catelus.Eu trec pe langa el si ma urc in masina mea de fite .Pornesc in viteza spre scoala ..si pun o frana brusca cand am ajins in curtea scolii. Toate privirile sunt spre mine ..dar eu nu le bag in seama si plec in clasa. Ma asez in ultima banca de la usa cand vad ca.mi suna telefonul .
C. T
-Sefa avem o problema!!
-Care?
-Cineva te urmareste si vrea sa te omoare!
-Ce? Gaseste l!
-Incercam,dar nu l putem localiza.
-Mai incearca. Da ti mi un raspuns sigur cand totul e in regula!
C. T incheiata
Oare cine sa fie ? De ce m.ar urmari? O sa .l gasesc !!
Ies nervoasa din clasa si ma indrept spre masina. In timp ce ma indreptam spre masina,cineva intra in mine.
-Uita.te pe unde mergi! Tip eu la tipa care a intrat in mine!!
Ea isi intoarce privirea si ma urmarea cu ura! Intru in masina si pornesc spre depozit. Oamenii mei ma privesc speriati!
Eu ma incrunt la ei iar ei lasa privirile in jos!!
-Acum vreau ca toti sa intre pe calculator si sa mi.l gasiti pe cel care ma urmareste;!! Acum!!tip eu
-Imediat !! Spun ei cu glas tremurat!
Dupa mai mult de 10 min unul dintre ei imi spune
-L.am gasit ! Striga el iar toti se opresc
-Cine e ? Intreb eu calma
-Defapt e o ea ! Zice tipul
- O cheama Sara si e sefa unei mafi mai putin buna decat a noastra.
-Aha!!localizati.o
Dupa 5 min unul dintre oamenii mei o localizeaza!
-Este in centrul orasului cam 2 km de aici!!
-Mersi ,intorceti.va la treaba voastra
Ma indrept spre masina si plec catre centru.Ma opresc in dreptul unei cladiri parasite si intru acolo. O blonda frumoasa ,destul de inalta ,aproape semana cu mine vine spre mine si ma imbratiseaza.Eu o resping si ii spun:
-Cine esti? Intreb eu
-Sunt Sara ! Zice ea
-Si ce vrei de la mine!
-Vreau sa.ti spun intregul adevar.
-Ce adevar?
-Tu esti sora mea !zice ea
-Eee-uu? Zic speriata
-Da ! Si imi arata o poza cu ea si cu mine de cand eram mici si Jack!
-De unde stiu ca zici adevarul?.
-Nu pot sa cred ca mi.am gasit sora !!!
-Ce sora femeie,esti nebuna? Eu am doar un frate.
-Eu sunt sora ta,deci ai si o sora
-Asta e ciudat...
-Stiuu,acum ia ma in brate.Mergem catre masina mea si ajungem la depozit. O prezint intregii echipe si ii spun ca va face parte din mafie cu noi! Plecam de la depozit si ajungem acasa unde o prezint lui Jack .El ii sare in brate si o pupa pe frunte parinteste.Noi urcam sus si ii arat camera ei iar pe urma "ne culcam",. Eu am curse in seara asta si deja e ora 19 :30 .In 20 min trebui sa fiu gata. Ma duc si imi fac un dus scurt de 5 minute si apoi imi iau din dulap o pereche de blugi negri rupti stramti ,o bustiera neagra cu tinte si geaca mea de piele neagra scurta cu tinte,si niste adidasi verde neon. .Imi iau pistolul pe care il bag la spate sj cobor jos unde era o liniste de imormantare,imi iau cheile de pe masuta de cafea si deschid usa. Ma urc in masina si ajung pe piste fix cand se aliniau.Ma aliniez si astept startul.O tipa ia pistolul si trage in sus asta inseamna ca sa dat startul. Pornesc cu incredere,ii las sa o ia in fata mea ,si accelerez si ii intrec ..inca nu si au dat seama de tactica.Si trec linia de start fara probleme. Imi iau banii si imi aleg masiniile din prima cursa .Mai am doua .Daca le castig iau 300000 euro si 6 masini. Dupa aproximativ 30 de minute castig ambele curse !! Imi iau banii pe ele si plec acasa .Maine dimineata imi vin masinile !! Deschid usa casei si in fata mea stau Sara si Jack. Opps m.au prins... Ah fuck .
-Heii ! Le spun eu !
-Buna ! Imi spun ei deja ingrijorati!
-Deci....pot sa trec? Intreb eu deja iritata.
-Nu pana nu ne explici! Zice Jack
-Pai am fost ...afara...sa ....ma plimb!!
-Aha si ai vrea sa te credem? Spune Sara
-Daaa !! Spun eu increzatoare
-Nuuu!! Spun ei
-ok ,ma las!!!
Deci : am fost la curse pt ca se dau 100000 euro si 2 masini daca castigi ...iar eu le.am castigat pe toate 3 pt ca au fost trei ...si am luat 300000 euro si 6 masini.zic eu foarte repede.
-Ceee?
Nimic,acum hai la culcare maine e o zi lunga!! spun eu si fug din fața lor.
CITEȘTI
Princess
Teen FictionJessica este o fata care stie ce vrea de la viata si o are in propiile maini. Diavolul danseaza dupa cum ii canta ea. El..o personalitate vulgara dar in acelasi timp,baiatul care ii pune capac intr o zi ei. Iubirea lor va fii una nemarginita,cu g...