Uyandırılmalarım itilmelerim çekilmelerim kasık ağrılarım devam ederken bir gece yine iki kişi tarafından uyandırıldım kalktım giyindim onlarda sakin şekilde beklediler yine o tanıdık yerlerden geçip boş bir araziye vardık orda bekleyenlerle birlikte on beş kişi civarındaydılar beni kendi oluşturdukları bir halkanın içine almışlardı. İçlerinden birisi belinin arkasından bayağı eski gözüken bej sarı renkte bir rulo kağıt çıkardı. İki kişi tekrar yanıma gelip kollarıma girdiler devamında elinde kağıdı olan o bilmediğim dille yavaş yavaş yazıları okumaya başladı, sonuna geldiğinde göğsümden içeri on yaşlarımdayken sürekli kaçtığım bulutumsu siyah varlıktan bir parça soktular. Uyandığımda gün içinde hayatımın en kötü günlerinden birindeydim hiç bir şeyden keyif almıyor, resmen her şeyden nefret ediyordum, buna kendimde dahil günü bir şekilde bitirmiştim. Gece tekrar yatağıma yatıp erken uyumak istedim uyudum da boş bir sokakta uyandım, anlamıştım yine bir şeyler olacaktı. Kendi kendime küfür bile etmiştim o durum için, derken sokağın başında yedi kişi belirdi yaklaşmaya başladıklarında normal olmayan şeyler hissetmeye başladım korktuğum gibi olmadı güven ve rahatlama çok iyi geldi bana. Yanıma ulaştıklarında bayağı kısa boylu olduklarını gördüm. Biri kolumu, diğeri sırtımı sıvazladı, yanımda olduklarını güven vermek istediklerini belirtircesine, içimdeki kara varlığı sokup aldıktan sonra aynı boyutlarda beyaz parlak olanını soktular, o esnada gökyüzüne baktım atmosfer yokmuşçasına gök cisimlerini gezegenleri olduğu renklerde ve burnumun ucundaymışcasına yakın görüyordum içimde de müthiş bir coşku vardı daha sonra kafamı hemen yanımdaki ağaca çevirdim dallarından birinde küçük, minicik bir böcek yürüyordu. Ayak seslerini duyabiliyordum ondan iyisi o seslerin havada yayılışındaki ses dalgalarını dahi görebiliyordum. Çok mutluydum önüme baktığımda yanımda kimse yoktu gitmişlerdi, o gün müthiş bir sabaha uyanmıştım her şey çok güzeldi, her şeyin bittiğini bir şekilde anlamış gibiydim ve haklıydım da her şey bitmişti şu an yirmi yedi yaşımdayım yıllardır öyle bir olay yaşamadım duymadım sadece bir gece uyanıp gözlerimi araladığımda hemen yanı başımda duran birisini görmüştüm, uyandığımı fark edip kafasını bana doğru eğdi ve verdiği güvenle tekrar uykuma daldım artık her şey çok güzel ve normal...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç
TerrorHer şey ufak yaşlarımdayken baslamıştı, ilk olanlar rüya hallerindeydiler rüya derken de aslında ilk rüyalarım kabuslarla başlamıştı. Yıllarca aynı mekanda kabusta uyanıp kara bulutumsu bir siluetten kaçmak zorundaydım. Hemen hemen her gece aynı böl...