~MEHİR 2~

150 18 4
                                    

Yabancı bir oda yabancı bir sabahla uyanmak hiçte iyi gelmemişti genç kıza, bir an önce hazırlanıp okula gitmesi gerekti. O çok sevdiği okuluna gitme hevesi de kaçmıştı buraya geldikten sonra. Elinde değildi genç kızın bir türlü ısınamıyordu bu çevreye. İstemeyerek de olsa yataktan kalmıştı Mehir.

Dolabından yeni yıkanmış okul kıyafetini çıkartarak bir çırpıda üstüne giydi. Beyaz gömlek ve mini eteğiyle gayet güzel görünüyordu. Makyaj yapmayı çok sevmezdi ama asla vazgeçilmezi olan göz kalemini çekerek mavi gozlerini gözler önüne serdi. İşi bittiğinde odadan çıktı. Merdivenlerden inerken guruldayan karnına elini bastırarak binevi kimsenin duymamasi için yapmıştı. Yaptığı harekete kahkaha atarak salonda ki kahvaltı masasında oturan ailesine eşlik ederek oturdu. Annesi ve babası şaşırmıştı aslında onu boyle görmeye ama onlarda bu duruma mutlu olduklari için seslerini çıkarmadılar.

" Sanırım okula gitmeden once midemde ki aç bir kediyi beslemem gerek" diyerek güldü genç kız.

" Senin aç kedin ne zaman doydu ki" diyerek o da kızı gibi gülmüştü Mehmet Bey.

Mehir iyice kahvaltısını yaparak hızla ayağa kalkmıştı az zamanı kalmıştı yoksa geç kalacaktı okula.

Odasına koşarak çantasını aldı tam odadan çıkacakken bakışları açık olan pencereye kaydı bu odadan çıkarken kapalı olduğuna emindi genç kız simdi de açıktı. Hem korkmuş hem de şaşırmıştı. Yavaşça pencereye yaklaşıp pencerenin kulpunu tutup pencereyi kapattı arkasini dönmesiyle ağzına kapanan eli fark ederek çığlık atmaya çalıştı. Gözleri ağzını kapatan kişiye bakınca şaşırmıştı genç kız, o kahve gözler gece boyunca aklındaydı genç kızın simdi ise gözlerinin önündeydi. Asıl konu aklına gelince içine giren korkuya engel olamadi.

"Șșș sessiz ol güzelim, sana zarar vermeyecegim sadece kokunu içime çekmek için gelmiştim. Malesef ki yakalandım."

Genç kız daha da korkmuştu. Neyden bahsediyordu bu adam ne kokusundan ne yakalanmasindan.

"Ağzını açacağım ama bağırmayacaksın anlaştık mi? "

Ses tonu, ses tonu muhteşemdi, genç kızın aklını başından alacak kadar muhteşemdi genç kız kendine gelerek hemen başını sallamıştı.

Ağzında ki elin yavaş yavaş çekildiğini hissettigin de derin bir nefes aldı.

"S -sen kimsin " genç kız kesik kesik nefesleriyle kekeleyerek sormuştu bunu.

Genç adamın gözlerine baktıkça konuşamıyordu genç kız aldığı nefes yetmiyor gibiydi bir de bu nefese genç adamın kokusu da karışınca heyecandan kekelemişti genç kız.

Aklına aşağı da onu bekleyen babası ve geç kaldığı okulu gelince yine kekelememeye çalışarak genç adamın gözlerine baktı.

"Benim gitmem lazım babam bekliyor sende git ne olur annem görür"

Genç kız şuan bağırıp çağırması gerekti neden bağıramıyordu.

Genç adam birşey demeden geldiği pencereden atlamadan önce genç kızın o aşık oldugu gözlerine son kez bakarak gitti.

Genç kız nefesini düzene sokarak hemen aşağı indi.

Sakin.sakin.sakin.sakin.

Bunu içinden defalarca tekrarlıyordu. Çünkü o anları hatırlayınca eli ayağına dolanıyordu.

Aşağı da bekleyen babasının yanina giderek ayakkabısını giydi ve babasıyla birlikte evden çıktı genç kız.

Arabaya binmeden önce onu görürüm ümidiyle etrafa bakınsa da görememişti.

Ne yaptığını hatta ne düşündüğünü fark ederek kendine geldi genç kız odasına bir sapık girmişti ve o bağırmamıştı olaylar yeni yeni kafasına dank ediyordu.

Babası sokağı dönerken gözüme çarpan kahveliklerle sinirli gözlerini genç adama dikti. Araba uzaklasana kadar da çekmemişti gözlerini genç adamdan, onu gördüğü ilk yerde dövecekti, evet evet bi güzel dövmesi gerekti.

Genc kızın aklına, genç adamın söyledikleri gelince yine heyecanlandi genç kız elinde olmadan.

Ne demişti öyle genç adam' kokunu içime çekmek için gelmiştim.'

Benim kokum hatta ben ne alalaydım ilk kez gördüğü bir kızın kokusunu nasıl içine çekerdi genç adam.

Mehir kafası karışmış bir şekilde babasına birşey demeden arabadan inerek okula girdi.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MEHİR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin